کد خبر : 74634

انتشار اولین مشخصات ب ام و i3

انتشار اولین مشخصات ب ام و i3

ب ام‌ و i3 احتمالاً پیش نمایشی از طراحی خانواده فیس لیفت شده 3er است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ب ام و قرار است در حالی از سدان الکتریکی جدید رونمایی کند که به طور انحصاری در چین تولید و به فروش می‌رسد. i۳ به احتمال زیاد تغییرات طراحی مورد انتظار برای فیس لیفت سری ۳ را پیش‌ نمایش می‌کند، اما مطلب مهم‌ تر این است که این اولین سری ۳ تولیدی با باتری در تاریخ است.

این سدان الکتریکی که به طور رسمی i۳ eDrive۳۵L نامیده می‌شود، بر آخرین نسل سیستم محرک الکتریکی سازنده تکیه دارد و اجزای آن را با ب ام‌ و iX۳، بی‌ام‌و i۴ و ب ام‌ و iX به اشتراک می‌گذارد و حداکثر توان ۲۸۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است. این ارقام برای سرعت ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۶.۲ ثانیه کافی است.

 ب ام‌ و قول مسافت ۵۲۶ کیلومتر را با یک بار شارژ بسته باتری ۶۶.۱ کیلووات ساعتی می‌دهد. حداکثر توان شارژ در یک شارژر DC ۹۵ کیلووات است، یعنی شارژ از ۱۰ تا ۸۰ درصد حدود ۳۵ دقیقه طول می‌کشد.

 ب ام‌ و گالری عکس از این خودرو را منتشر نکرده و نمی‌توانیم چیز زیادی در مورد فضای داخلی آن بگوییم. با این حال، خودروساز می‌گوید که محفظه بار سدان ۴۱۰ لیتر است که کمی کمتر از ۴۸۰ لیتر مدل موتور احتراقی است؛ همچنین، فضای داخلی از آخرین نسخه نرم‌افزاری سیستم اطلاعات سرگرمی بی‌ام‌و بهره می‌برد.

با این حال، هیچ اشاره‌ای به به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری وجود ندارد. ب ام‌ و می‌گوید این وسیله نقلیه منحصراً برای بازار چین طراحی شده و حتی سیستم تعلیق نیز برای شرایط جاده چین تنظیم شده است. سدان برقی بدون آلایندگی در کارخانه بی‌ام‌و Brilliance در لیدیا، شنیانگ مونتاژ خواهد شد و برخی از اجزای آن با الزامات زنجیره تامین محلی سازگار شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها