کد خبر : 72693

تصویر کابین آکورا اینتگرا 2023 لو رفت

تصویر کابین آکورا اینتگرا 2023 لو رفت

آکورا فضای داخلی اینتگرا ۲۰۲۳ را در مسابقه ۲۴ ساعته دیتونا در فلوریدا به نمایش گذاشت. در حالی که نمونه اولیه اینتگرا در اواخر سال گذشته معرفی شد، هیچ عکس یا اطلاعاتی در مورد کابین این خودرو هاچ بک جدید منتشر نشده بود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگرچه در مواد و طراحی این خودرو تفاوت‌هایی نسبت به نسل قبل وجود دارد، اما سیستم صفحه نمایش لمسی به سبک تبلت، بافت حالت لانه زنبوری دریچه‌های هوا و سه دستگیره کنترل آب و هوا بین دو خودرو مشابه به نظر می‌رسد. دستگیره تعویض دنده شش سرعته دستی دارای روکش فلزی مشابه سیویک Si است، اما شکل متفاوتی دارد.

همچنین به نظر می‌رسد که اینتگرا  دارای صندلی‌های متفاوتی نسبت به سیویک است.  فضای داخلی دارای طرح رنگی بژ و مشکی با روکش چرمی است. به نظر می‌رسد که فرمان دارای نشان «A-Spec» در قسمت پایینی رینگ است، که نشان می‌دهد نمونه اولیه نسخه استاندارد اینتگرا را به جای مدل عملکرد نهایی Type S نشان می‌دهد.

انتظار داریم اینتگرای استاندارد قوای محرکه خود را با سیویک Si به اشتراک بگذارد، به این معنی که دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار خطی با حدود ۲۰۰ اسب بخار قدرت خواهد بود. یک جعبه دنده شش سرعته دستی در دسترس است، اما نمی‌دانیم که آیا آکورا همان گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته سیویک را ارائه می‌دهد یا یک گیربکس اتوماتیک با دنده متفاوت دارد.

اینتگرا تایپ اس احتمالاً از موتور ۲.۰ لیتری توربو چهار خطی قدرتمندتر سیویک تایپ R ۲۰۲۳ استفاده خواهد کرد. جزئیات بیشتری در مورد اینتگرای تولیدی ۲۰۲۳ در اواخر امسال خواهیم شنید، زیرا قرار است به زودی به فروش برسد و اینتگرا Type S احتمالاً بعداً عرضه خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها