کد خبر : 56541

آکورا MDX مدل 2020 | بزرگ تر و قوی تر

آکورا MDX  مدل 2020 | بزرگ تر و قوی تر

آکورا ۲۰۲۲ MDX خودرویی لوکس است که قرار است گران‌تر، مجهزتر و بزرگتر از مدل قبلی عرضه شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مشخصات کامل شاسی بلند  تولیدی را داریم که با قیمت ۴۷، ۹۲۵ دلار در ۲ فوریه در ایالات متحده به فروش می‌رسد. آکورا در اکتبر، ۲۰۲۲ MDX را که به صورت نمونه اولیه طراحی شده است، نشان داد و اکنون همه چیز در مورد معامله واقعی، نسخه تولیدی شاسی بلند سه ردیف جدید که اوایل سال ۲۰۲۱ در ایالات متحده به فروش می‌رسد، می‌دانیم.

مشخصات نشان می‌دهد که مدل جدید بزرگتر، مجهزتر و چند هزار دلار گرانتر از مدل قبلی است. مدل استاندارد با بسته‌های A-Spec، Technology و Advance ارائه می‌شود و نوع قدرتمندتر Type S چند ماه بعد وارد بازار می‌شود.

آکورا MDX ۲۰۲۲ با قیمت ۴۷۹۲۵ دلار شروع می‌شود که یک افزایش ۲۴۰۰ دلاری نسبت به قیمت پایه مدل قدیمی است. این موتور از همان پیشرانه ۳.۵ لیتری V-۶ با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۷ پوند فوت گشتاور بهره می‌برد، اما یک گیربکس اتوماتیک ده سرعته جایگزین پیشرانه ۹ سرعته قدیمی است.

رانندگی  چرخ جلو استاندارد است و SH-AWD یک گزینه ۲۰۰۰ دلاری در نسخه پایه و مدل‌های مجهز به بسته فناوری است. SH-AWD با مشخصات استاندارد A-Spec با قیمت ۵۸۱۲۵ دلار آغاز می‌شود و مدل بارگیری شده با بسته Advance با قیمت ۶۱، ۷۲۵ دلار آغاز می‌شود.

برای MDX جدید هزینه بیشتری باید پرداخت کرد، اما از طرفی این ماشین با امکانات بیشتری عرضه خواهد شد. مدل جدید بلندتر و عریض‌تر از گذشته است و دارای فاصله دو محور ۲.۸ اینچی طولانی‌تر است. این امر فضای داخلی بیشتری را ایجاد می‌کند، فضای پا در ردیف سوم با رشد ۱ اینچی و فضای بار در پشت ردیف سوم با رشد ۲ فوت مکعب، به ۱۸ فوت مکعب افزایش می‌یابد.

همه مدل‌های ۲۰۲۲ MDX دارای صندلی ردیف دوم با یک قسمت مرکزی قابل جابجایی هستند که می‌تواند برای صندلی‌های کاپیتانی جداگانه یا نیمکت سه سرنشین تنظیم شود. ظرفیت کل صندلی ها، شش مسافر است.

2022 Acura MDX گران تر ، مجهزتر و بزرگتر است

آکورا هنوز برای مدل Type S که دارای استاندارد SH-AWD، موتور ۳.۰ لیتری V-۶ توربوشارژ با قدرت ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۴ پوند فوت و تایر‌ها و ترمز‌های به روز شده است، قیمت گذاری نکرده است. همچنین با تجهیزاتی مانند سیستم صوتی برتر ELS مجهز به استاندارد ارائه می‌شود و رنگ‌های منحصر به فرد و گزینه‌های داخلی را ارائه می‌دهد.

2022 Acura MDX گران تر ، مجهزتر و بزرگتر است

آکورا می‌گوید فروش استاندارد ۲۰۲۲ MDX از ۲ فوریه ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و نوع S در اواخر تابستان ۲۰۲۱ دنبال می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها