کد خبر : 72311

کادیلاک CT5 مدل 2022 رونمایی شد | حمله به مرسدس بنز C کلاس و ب ام و سری 3

کادیلاک CT5 مدل 2022 رونمایی شد | حمله به مرسدس بنز C کلاس و ب ام و سری 3

کادیلاک به تازگی از سدان جدید CT۵ پرده برداشت و آن را برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان -  این خودرو جزو خودروهای لوکس کادیلاک به شمار نمی آید و مورد پسند افرادی است که به دنبال خودروهای لوکس هستند. ارائه پیشرانه‌های اختیاری در این خودرو باعث شده با رقبایی مانند بی ام و سری ۳ ،  مرسدس بنز کلاس C و جنسیس G۷۰ رقابت کند.

در مدل پایه، موتور این خودرو دارای یک توربوشارژ چهار سیلندر است، اما با موتور اختیاری توین توربو V-۶ نیز ارائه می شود.  در داخل، کابین CT۵ امکانات به روزی دارد، اما ممکن است برخی از ترکیبات مورد علاقه افراد خاص پسند نباشد.

با این حال، افرادی که به‌دنبال جدیدترین ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده هستند می توانند این خودرو را بخرند. از جمله ویژگی جدید این خودرو وجود سوپر کروز رانندگی نیمه خودکار کادیلاک است.

///

 

در CT۵ در سال ۲۰۲۲ فناوری رانندگی نیمه خودران سوپر کروز جنرال موتورز سفارش داده شده است که با دو بسته اختیاری جدید و در تریم‌های لوکس و اسپرت پرمیوم ارائه می‌شوند. تریم لوکس پایه دارای ویژگی‌های کمک راننده استاندارد بیشتری است که از جمله آن می توان به  نظارت بر نقاط کور و دستیار حفظ خطوط اشاره کرد.

///

 

مدل‌های مجهز به موتور ۳.۰ لیتری توئین توربو V-۶  دارای دکمه‌های تنظیم صدا نیستند، اما یک امکان جدید مانند پد شارژ بی سیم تلفن هوشمند اکنون به صورت استاندارد در دسترس است.

///

 

موتور استاندارد در CT۵ یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر ۲۳۷ اسب بخاری توربوشارژر است، اما می‌توان آن را به یک موتور ۳.۰ لیتری V-۶ با ۳۳۵ اسب بخار ارتقا داد. CT۵-V دارای قدرت ۳۶۰ اسب بخاری است که از موتور V-۶ توئین توربو می آید، همچنین با دمپر‌های تطبیقی ​​و دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی ارائه می شود.

هر دو مدل با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ارائه می‌شوند. دیفرانسیل عقب استاندارد بوده و با تمام چرخ محرک اختیاری در دسترس است. بی ام و ۳۳۰i و آلفارومئو جولیا Ti، دو رقیب اصلی CT۵، هستند.

///

 

کادیلاک برخی از ایرادات داخلی CTS را با این سدان اسپرت جدید اصلاح کرده است، یعنی CT۵ یک رابط کاربر پسندتر و طراحی بهتری را ارائه می‌دهد. صندلی عقب جادارتر از صندلی‌های CTS است، در حالی که رقبایی مانند آکورا TLX و ولوو S۶۰ هر دو جادارتر هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها