کد خبر : 70751

اطلاعات رسمی درباره تسلا سایبر تراک | با 4 موتور برقی

اطلاعات رسمی درباره تسلا سایبر تراک | با 4 موتور برقی

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیر اعلام کرد اولین مدل‌های خودروی الکتریکی سایبرتراک این شرکت مجهز به چهار موتور عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران، پس از چند بار تعویق در زمان عرضه تسلا سایبرتراک، احتمالا در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد عرضه و ورود این خودروی خاص به بازار خواهیم بود. محصولی که اخیرا ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اطلاعات تازه‌ای را از آن از منتشر کرده که می‌تواند برای طرفداران خودروهای الکتریکی جالب توجه باشد.

بر اساس توییت ماسک، مدل‌های اولیه سایبرتراک به چهار موتور الکتریکی مجهز خواهد بود که هر کدام می‌توانند کنترل گشتاور فوق سریع و مستقلی را برای هر چرخ به ارمغان آورند. البته پیش از این نیز برخی خودروهای الکتریکی مجهز به موتورهایی مستقل برای هر چرخ تولید شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Rivian R۱T اشاره کرد.

به گفته ایلان ماسک، این نسخه از خوردوی اکتریکی سایبرتراک از سیستم کنترل فرمان چرخ عقب و جلو بهره می‌برد. این در حالی است که پیشتر نیز مدیرعامل تسلا از مجهز بودن سایبرتراک به سیستم فرمان چرخ عقب خبر داده بود؛ قابلیتی که به خودرو اجازه می‌دهد تا به صورت مورب و شبیه به خرچنگ حرکت کند. در میان خودروهای الکتریکی موجود، نسخه ۲۰۲۲هامر نیز به حالت حرکت خرچنگ مجهز شده است.

با توجه به اطلاعاتی که ایلان ماسک منتشر کرده، عرضه مدل مجهز به دو موتور الکتریکی به بعد از ورود مدل چهار موتوره موکول خواهد شد. تسلا اخیرا از یک موتور چهارچرخ ویژه استفاده کودکان نیز رونمایی کرد که قرار است طی هفته‌های آتی و با قیمت وارد بازار شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها