کد خبر : 69809

معرفی نسخه برقی فورد F100 کلاسیک با قدرت 480 اسب بخار

معرفی نسخه برقی فورد F100 کلاسیک با قدرت 480 اسب بخار

اگرچه این روزها رقابت میان خودروسازان بزرگ دنیا به طراحی و عرضه خودروهایی مدرن و با امکاناتی پیشرفته خلاصه می‌شود، اما شرکت فورد اخیرا با رونمایی از وانت F-100 Eluminator، طرفداران مدل‌ها‌ی قدیمی‌و کلاسیک را غافلگیر کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران، این خودروی تمام الکتریکی چهارچرخ محرک (AWD) با الهام از وانت قدیمی‌فورد 1978 F-180 طراحی شده و ۴۸۰ اسب بخار نیرو بهره می‌برد.

به گفته فورد، این محصول فعلا در حد یک مدل مفهومی‌است و هنوز زمان دقیقی برای ورود به خط تولید و عرضه به بازار برای آن، اعلام نشده است.

به هر روی، مهندسان شرکت فورد با F-100 Eluminator  نشان دادند که چگونه می‌توان با نیم نگاهی به گذشته، خودروهایی مدرن و الکتریکی را که از جنبه زیبایی‌شناختی نیز روی آن کار شده، طراحی کرد.

اریک سین، از مدیران ارشد فورد در این رابطه عنوان می‌کند: مدل مفهومی‌F100 Eluminator، نشان‌دهنده حمایت ما از مشتریان است چرا که آنها در کنار حرکت به سمت خودروهای الکتریکی و آلایندگی صفر، همچنان به خودروهای قدیمی‌و تعبیه این مزیت‌ها‌ در این خودروها نیز علاقه‌مندند.

فورد احتمالا طرح‌ها‌یی را برای رنگ‌آمیزی این خودرو در سر دارد چراکه رنگ خاکستری فعلی نمی‌تواند نظر خریداران امروزی خودروها را به خود جلب کند.

با این حال، جذابیت این خودرو بیش از هر چیز در این است که می‌توان لذت رانندگی با خودرویی متعلق به دهه ۷۰ میلادی را بدون نگرانی از آلایندگی و خطر آن برای لایه اوزون تجربه کرد.

ناگفته نماند که می‌توان با خرید یک موتور ۳۹۰۰ دلاری Eluminator فورد، این وانت‌ها‌ را نسخه الکتریکی تبدیل کرد اما اگر به دنبال خرید مدلی نو و بی‌خط‌وخش از این خودرو هستید، حداقل باید چند ماهی تا زمان عرضه آن به بازار صبر کنید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها