کد خبر : 69127

فیس لیفت فورد فوکوس مدل 2022 | با قدرت 280 اسب بخار

فیس لیفت فورد فوکوس مدل 2022 | با قدرت 280 اسب بخار

فورد امکان نصب آپشن اسپرت با را برای مشتریان در نظر گرفته که شامل رینگ های آلومینیومی جدید، هدلایت اختصاصی با گرافیک داخلی ال ایی دیی و همچنین چراغ های اصلی عقب با گرافیک داخلی اختصاصی می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران-   فوکِس یکی از پرمخاطب ترین محصولات کمپانی فورد است که از سال 1998 تا کنون روی خط تولید قرار دارد.

این خودرو در کلاس کامپکت(جمع و جور) قرار می گیرد و در کلاس های متنوع بدنه مانند 3 یا 5 درب هاچ بک، 4 درب سدان و سالون، 5 درب استیت، 2 درب کوپه و 2 درب کابریولت عرضه شده است.

نسل اول فوکس در سال 1998، نسل دوم 2004، نسل سوم 2011 و نسل چهارم در سال 2018 معرفی شده است. در این میان نسخه های فیس لیفت و بازار هدف خاص نیز حضوری فعال داشته اند.

 
نسل اول

نسل اول

نسل دوم

نسل دوم

نسل سوم

نسل سوم

نسل چهارم

نسل چهارم

 

اکنون تصاویر فیس لیفت 2022 فورد فوکس در اختیار رسانه ها قرار دارد که همچنان یک محصول جذاب را پیش روی مخاطب قرار می دهد. فورد امکان نصب آپشن اسپرت با را برای مشتریان در نظر گرفته که شامل رینگ های آلومینیومی جدید، هدلایت اختصاصی با گرافیک داخلی ال ایی دیی و همچنین چراغ های اصلی عقب با گرافیک داخلی اختصاصی می شود.

اما مهمترین تغییرات نسخه فیس لیفت به کابین مربوط می شود که از آخرین سیستم سرگرمی فورد با نام سینک4 استفاده شده است. این پکیج شامل نمایشگر بزرگ 13.2 اینچی لمسی، اپل کارپلی و اندروید اوتو وایرلس، سیستم تهویه هوشمند و ... می شود. در این میان تعداد دکمه های فیزیکی تنظیمی نیز در مقایسه با مدل قبلی کاهش یافته است.

در بخش پیشرانه در نسخه 48 ولتی هیبرید ملایم از تپنده 1 لیتری 3 سیلندر 125 اسب بخاری استفاده می کند. همین پیشرانه در تریم 155 اسب بخاری نیز قابل سفارش است. هر دو مدل از جعبه دنده 6 سرعته دستی یا نمونه 7 سرعته دوکلاچه(آپشن) در ارتباط با محور جلو استفاده می کنند.

بدون سیستم هیبرید ملایم پیشرانه 3 سیلندر در نسخه های 100 و 125 اسب بخاری قابل سفارش است. که این مدل فقط با جعبه دنده 6 سرعته دستی ارائه می شود.

فوکس 2022 فیس لیفت همچنین با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری دیزل قابل سفارش است که در نسخه های 95 و 120 اسب بخاری ارائه می شود. در بخش جعبه دنده نمونه 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک پیش روی مشتری قرار می گیرد.

برای مشتریانی که هیجان بیشتری می خواهند، تریم اس تی با پیشرانه 2.3 لیتری توربو و 280 اسب بخار خروجی قابل سفارش است.

 
 
 
 

 

مازیار دانیالی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها