کد خبر : 65430

اطلاعات جدید از خودروی برقی اسمارت

اطلاعات جدید از خودروی برقی اسمارت

جدیدترین خبر‌ها حاکی از آن است که قرار است اواخر امسال اسمارت خودرو مفهومی کاملا برقی خود را رونمایی کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۹، دایملر برای توسعه نام تجاری اسمارت که شامل مدل‌های کوچک خودرو بود، با جیلی سرمایه گذاری مشترک انجام داد. اسمارت، مارک خود را هرچند جمع و جور راه انداخت، اما با استقبال مصرف کنندگان به سمت کراس اوور‌ها و SUV‌ها، دیگر خریدارانی وجود نداشتند و اسمارت نیز این موضوع را پذیرفت.

جدیدترین خبرها حاکی از آن است که قرار است اواخر امسال اسمارت از خودرو مفهومی کاملا برقی خود رونمایی کند.  این تیزر که از رئیس طراحی مرسدس Gorden Wagener ارائه می‌شود، نمای بالایی از خودرو مفهومی را ارائه می‌دهد و یکی از موارد قابل توجه در مورد کراس اوور، اندازه آن است.

شایعات حاکی از آن است که این خودرو به اندازه کافی بزرگ خواهد بود تا بتواند در برابر Mini Countryman رقابت کند. هرچند که بسیار بزرگتر از مدل معمولی اسمارت است که با آن آشنا هستیم. با این حال، به نظر می‌رسد مصرف کنندگان نمی‌توانند به اندازه کافی کراس اوور و SUV برای تأمین نیاز‌های داخلی خود خریداری کنند.

هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این خودرو مفهومی چه نوع پیشرانه‌ای خواهد داشت، اگرچه ما می‌دانیم که این مدل بر روی Geely’s Sustainable Experience Architecture (SEA) سوار خواهد شد که این شرکت قصد دارد از آن برای حمایت از یک مدل آینده ولوو نیز استفاده کند.

این خودرو مفهومی از یک معماری ۸۰۰ ولتی بهره خواهد برد که قادر به پشتیبانی از سه موتور الکتریکی است. این سیستم می‌تواند تا 692 کیلومتر  برد را در چرخه آزمایش NEDC ارائه دهد، اگرچه ممکن است Mini جدید آن موارد خوب را ارائه ندهد.

اواخر امسال اولین نگاه کامل خود را به خودرو بی نام مفهومی اسمارت خواهیم داشت، که اولین نگاه ما به این برند جدید است. این برند قصد دارد در سپتامبر در نمایشگاه اتومبیل مونیخ از آن رونمایی کند.

این خودرو مفهومی قرار است به یک مدل تولیدی تبدیل شود که گفته می‌شود مدتی در سال ۲۰۲۲ برای بازار‌های اروپا و چین وارد بازار می‌شود، بنابراین ما منتظر تحقق آن خواهیم بود. تاکنون، به نظر می‌رسد نام تجاری جدید اسمارت شروع فشرده خود را در گذشته باقی بگذارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها