کد خبر : 64605

اولین عکس از سوبارو WRX مدل 2022 منتشر شد

اولین عکس از سوبارو WRX مدل 2022 منتشر شد

سوبارو اولین تصویر از WRX جدید توربوشارژ و چهار چرخ متحرک را به اشتراک گذاشته است و اولین نمایش خود را تا پایان سال انجام خواهد داد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سوبارو تصویری تیزر از کامپکت اسپرت جدید با الهام از رالی ۲۰۲۲ WRX را به اشتراک گذاشته و گفته است که اولین نمایش آن تا پایان سال انجام خواهد شد.

قبلاً عکس هایی از WRX جدید  جاسوسی شده و اکنون می شنویم که این نسخه‌ از سوبارو FA۴ توربوشارژ ۲.۴ لیتری تخت چهار استفاده می‌کند که ۲۶۰ اسب بخار قدرت در SUV سه ردیف Ascent دارد.

به زودی جزئیات کامل تری از این خودرو منتشر خواهد شد و اکنون تنها مطلع شده ایم که اوایل سال آینده این خودرو در ایالات متحده رونمایی خواهد شد. ۲۰۲۲ WRX اواخر امسال از طریق پخش زنده، رونمایی می‌شود و مدتی بعد مدل STI داغ تری باید تولید شود.

تصویری که سوبارو به اشتراک گذاشته نشان از شبح خودرو دارد و می‌بینیم که خط سقف و کاپوت بزرگ آن شبیه نمونه اولیه خودرویی است که سال گذشته آزمایش شده است. ظاهر جدید از  خیلی از عناصر اصلی WRX فعلی از جمله شکل کاپوت، گلگیر‌های پهن، اسپویلر کوچک عقب و نکات اگزوز چهارگانه دور نمی‌شود. مدل STI با کارایی بالاتر عناصر بصری تهاجمی تری مانند بال عقب بزرگتر را اضافه خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که WRX جدید از نسخه FA۴ توربوشارژر ۲.۴ لیتری سوبارو استفاده خواهد کرد. این موتور در بالاترین حد ممکن ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۷ پوند فوت گشتاور ایجاد می‌کند. ما فکر می‌کنیم این موتور می‌تواند در WRX قدرت بیشتری ایجاد کند و گفته می‌شود STI به ۴۰۰ اسب بخار می‌رسد. به احتمال زیاد هر دو مدل از جعبه دنده شش سرعته دستی (#SavetheManuals) از گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم استفاده می‌کنند و سیستم محرک آن نیز چهار چرخ استاندارد خواهد بود.

سوبارو دقیقاً تأیید نکرده است که WRX جدید را چه زمان خواهیم دید، اما وب سایت آن می‌گوید که بزودی این اتفاق رخ خواهد داد و شما را هیجان زده خواهد کرد، بنابراین انتظار داریم  فروش آن باید از اوایل سال آینده در ایالات متحده با شروع حدود ۳۰ هزار  دلار آغاز شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها