کد خبر : 64444

مشتریان آمریکایی برای این شاسی بلند سر و دست می شکنند

مشتریان آمریکایی برای این شاسی بلند سر و دست می شکنند

حتی پیش از آنکه فروش نسل جدید اسکالید آغاز شود، کادیلاک بیش از ۶ هزار سفارش خرید برای آن دریافت کرده بود و همچنان نیز تقاضا برای این اس‌یووی لوکس بسیار زیاد است. درواقع، تقاضا برای تیپ پلاتینوم اسکالید آن‌قدر بالا است که کادیلاک نمی‌تواند تعداد لازم را تأمین کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، به گفتهٔ مدیر بازاریابی جهانی کادیلاک اسکالید «دیو اسکیاوونه»، خریداران به‌طور نامتوازنی تیپ بالا ردهٔ پلاتینوم را انتخاب می‌کنند که قیمت آن از رقم چشمگیر ۱۰۲¡۲۹۰ دلار آغاز می‌شود.

اما این قیمت شش‌رقمی مانعی برای خریداران نیست زیرا متوسط قیمت فروش اسکالید در سه‌ماههٔ نخست امسال ۱۰۲ هزار دلار بوده است.

همچنین به گفتهٔ اسکیاوونه، تقاضا برای تیپ‌های بالایی این خودرو از هر زمان دیگری بیشتر است.

اسکالید۱

پس‌ازاینکه نسل جدید لینکلن نویگیتور با تغییرات بزرگی در سال ۲۰۱۸ به بازار آمد، کادیلاک هم نسل جدید اسکالید را سال گذشته معرفی کرد. این خودرو که نماد کادیلاک محسوب می‌شود، در نسل جدید خود بازنگری‌های بزرگی را در داخل و خارج تجربه کرده است. اسکالید جدید در داخل با سه نمایشگر OLED که مجموعاً ۳۸ اینچی هستند، تمرکز زیادی روی تکنولوژی دارد. ناوبری واقعیت افزوده، سیستم خودران سوپر کروز و سیستم صوتی با ۳۶ بلندگو هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این غول لوکس آمریکایی هستند.

اسکالید۲

به‌طورکلی، نسل پنجم اسکالید پیشرفت بزرگی در کیفیت و تجهیزات داشته است و همین موضوع موجب شده تقاضا برای آن از عرضه پیشی بگیرد. این موضوع می‌تواند به ضرر کادیلاک تمام شود زیرا خریدارانی که نتوانند یک اسکالید بخرند، ممکن است سراغ گزینه‌های دیگری بروند آن‌هم درحالی‌که یک رقیب بسیار قدرتمند به اسم جیپ گرند واگنییر به‌تازگی معرفی شده و می‌تواند خریداران اسکالید را به سمت خود بکشد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها