کد خبر : 64204

داستر 2022 معرفی شد / همان کراس اوور اقتصادی قابل انتظار + عکس

داستر 2022 معرفی شد / همان کراس اوور اقتصادی قابل انتظار + عکس

رنو داستر که در حقیقت محصولی از شرکت داچیا به عنوان یکی از زیرمجموعه های رنو است، در ایران نیز با استقبال خوبی در زمانی که عرضه می شد رو به رو بود. حالا داچیا مدل 2022 این خودرو را معرفی کرده است.

به گزارش خودروتک، خودروسازی رومانیایی داچیا مدل داستر را برای نخستین بار در سال 2010 معرفی کرد و در سال 2017 نسل دوم این خودرو را به بازار فرستاد. برای سال 2022 تولید نسل دوم کماکان ادامه خواهد یافت و داچیا داستر صرفا با تغییرات ظاهری اندکی عرضه می شود.

فیس لیفت کم در مدل 2022 داچیا داستر چندان موضوع شگفت آوری نیست. چرا که خودروهای کلاس فوق اقتصادی بسیار دیر به دیر تغییرات اساسی پیدا می کنند. دلیل آن نیز صرفه جویی هر چه بیشتر در قالب ها و هزینه های تمام شده است.

بدنه مدل جدید داستر تغییر مشخصی ندارد. بیشترین تغییر در قسمت چراغ ها دیده می شود که چراغ LED نور روز از زیر کاسه چراغ به حالت یک خط به وسط کاسه چراغ آمده است. کلیت اندازه چراغ ها نیز کمی کوچکتر شده اند.

طراحی داخلی نیز تقریبا دست نخورده است و با همان طراحی اقتصادی و ساده رو به رو هستیم که از ابتدای تولید نسل دوم این خودرو در دستور کار قرار داشت.

داچیا داستر 2022

داچیا داستر 2022

داچیا داستر 2022

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها