کد خبر : 63759

شورولت کوروت 2022 باز هم قوی تر شد

شورولت کوروت 2022 باز هم قوی تر شد

شورولت کوروت سیستم‌های مدیریت سوخت و موتور خودرو‌های اسپرت میان موتور را تقویت کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  شورولت کوروت ۲۰۲۲ دارای پمپ بنزین و انژکتور جدید و سیستم مدیریت پیشرفته موتور خواهد بود. شورولت همچنین یک بسته ظاهری ارائه می‌دهد که از افتتاحیه فصل آغازین مسابقات اتومبیلرانی C۸.R که فقط به ۱۰۰۰ خودرو محدود می‌شود، تقدیر می‌کند.

کوروت ۲۰۲۲ برای سفارش از ۱ جولای در دسترس خواهد بود و قیمت آن از ۶۲۱۹۵ دلار شروع می‌شود. شورولت اطلاعات قیمتی بیشتری را در مورد کوروت ۲۰۲۲ ارائه داده است. قیمت آن برای کوپه ۲LT از ۶۹۴۹۵ دلار و برای کوپه ۳LT با ۷۴۱۴۵ دلار شروع می‌شود.

شورولت اخیراً چند گزینه رنگی جدید را برای ۲۰۲۲ C۸ Corvet اضافه کرده است و اکنون یک بسته ظاهر محدود را با الهام از ماشین مسابقه‌ای C۸.R قهرمان ۲۰۲۱ IMSA GTLM ارائه می‌دهد. شورولت همچنین سیستم‌های مدیریت سوخت و موتور خودرو‌های اسپرت میان موتور را بهبود بخشید، اما کوروت قدرت بیشتری نسبت به قبل ندارد. قیمت آغازین آن نیز به ۶۲۱۹۵ دلار افزایش می‌یابد که ۱۲۰۰ دلار بیشتر از مدل قبلی است.

کوروت ۲۰۲۲، ۶.۲ لیتری LT۲ V-۸ تنفس طبیعی مجهز به پمپ بنزین جدید و انژکتور‌های سوخت است که فشار‌های بالاتر را برای شما فراهم می‌کند. قدرت خروجی در ۴۹۰ اسب بخار (۴۹۵ با اگزوز عملکردی) و ۴۷۰ پوند فوت گشتاور بدون تغییر است. به جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه مجهز شده است.

در تست، C۸ در ۲.۸ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر  در ساعت رسید و در ۱۱.۲ ثانیه با سرعت 196 کیلومتر در ساعت یک چهارم کیلومتر را طی کرد. سیستم پیشرفته Active Fuel Management باعث می‌شود غیرفعال شدن سیلندر با سرعت کمتری درگیر شود، اگرچه تخمین‌های مصرف سوخت هنوز اعلام نشده است.

بسته جدید IMSA GTLM Championship Edition که به ۱۰۰۰ خودرو محدود می‌شود از ۶۵۹۵ دلار شروع می‌شود و در مدل‌های ۳LT مجهز به بسته Z۵۱ Performance در دسترس است. دو رنگ موجود است که شامل زرد را با کناره های خاکستری یا خاکستری هایپرسونیک با کناره های زرد است.

 اسپویلر‌ها و آینه‌ها با Carbon Flash تزئین شده اند و چرخ‌ها با نشان Corvette Racing "Jake" طراحی شده و روی کلاهک‌های مرکزی و ترمز‌های زرد رنگ، مشکی هستند. این خودرو‌های نسخه ویژه دارای فضای داخلی Strike Yellow و Sky Cool Grey با صندلی‌های سطلی GT۲ با کمربند‌های زرد هستند.

صندلی‌های مسابقه نیز می‌توانند انتخاب شوند که  با یک پوشش اتومبیل منحصر به فرد ارائه می‌شوند که از ظاهر اتومبیل مسابقه‌ای Corvette C۸.R تقلید می‌کند. علاوه بر این، Corvettes، اکنون می‌تواند با یک اسپویلر عقب جدید سفارش داده شود. کوروت ۲۰۲۲، شامل بسته IMSA GTLM Championship Edition، با قیمت ۶۲۱۹۵ دلار در تاریخ ۱ ژوئیه قابل سفارش است. C۸.R برای اولین بار ، ۱۲ ژوئن، ساعت ۵ بعد از ظهر در دیترویت مسابقه می‌دهد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها