کد خبر : 63518

عمل زیبایی سنگین روی کیا اسپورتیج 2022 + اولین عکس های رسمی

عمل زیبایی سنگین روی کیا اسپورتیج 2022 + اولین عکس های رسمی

تغییرات اساسی که هیوندای با مدل جدید توسان در کراس اوورهای خود کلید زد، در شرکت کیا با اسپورتیج آغاز شده است. کیا اسپورتیج 2022 یک سرآغاز جدید در زبان طراحی این شرکت به حساب می آید.

به گزارش خودروتک، خودرو کراس اووری که در سال 1993 وارد سبد محصولات کیاموتورز شد اکنون به نسل پنجم خود رسیده است.

کیا اسپورتیج در دوران تولید خود از یک دوراهی نیز عبور کرده است. اینکه به سمت یک خودرو شاسی بلند آفرودر حرکت کند یا یک کراس اوور شهری باشد. البته این تصمیم سال ها قبل گرفته شد و اسپورتیج راه کراس اوور بودن را ادامه داد و اکنون در نسل پنج به بلوغ خود رسیده است.

هر چند تصاویری از این خودرو چند ماه قبل نیز منتشر شده بود اما کیاموتورز اولین عکس های رسمی اسپورتیج 2022 را به تازگی منتشر کرده است. تصاویری که نشان از تحول طراحی بیرونی و داخلی این خودرو دارند.

اسپورتیج در مدل های 2018 به این سو تا حد زیادی به مدلی از طراحی رسیده بود که یک خودرو تنبل را به ذهن متبادر می کرد. اما در مدل 2022 یک بار دیگر به سراغ طراحی اسپرت و تهاجمی رفته اند. خطوط شکسته چراغ های جلو، فرو رفتگی کناره های خودرو و شیب مایل به جلو همگی حس و حال یک خودرو چالاک را دارند.

در طراحی داخلی نیز ترکیبی از سادگی عصر دیجیتال و شلوغی کلیدهای فیزیکی دیده می شود که می تواند طرفداران هر دو سبک را راضی نگه دارد. جلو داشبورد دیجیتالی شده و کنسول وسط به کلیدهای فیزیکی اختصاص یافته است.

کیا اسپورتیج مدل 2022

کیا اسپورتیج مدل 2022

کیا اسپورتیج مدل 2022

Kia-Sportage-2022-1024-06

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها