کد خبر : 62610

کیا K9 | پرچم دار جدیدی از کره جنوبی

کیا K9 | پرچم دار جدیدی از کره جنوبی

سدان لوکس پرچمدار کیا با به روزرسانی جامع و ظاهری جدید روانه بازار می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پرچمدار سدان کیا، K۹، با طراحی جدید به روز شده است. K۹ به عنوان K۹۰۰ در ایالات متحده فروخته می‌شد و اخیراً از لیست فروش کیا در ایالات متحده خارج شده است اما تولید سدان لوکس K۹۰۰ همچنان در بازار داخلی کیا در کره ادامه دارد.

در آنجا K۹ نامیده می‌شود و اکنون از یک به روزرسانی جامع که ظاهری جدید و احتمالاً فضای داخلی پیشرفته‌ای به ارمغان می‌آورد، بهره مند می‌شود.

سدان پهن‌پیکر و پرچم‌دار K ۹ لوکس‌ترین محصول کیا است. مدل ۲۰۲۲ از این سری، فیس‌لیفت نسل دوم محسوب می‌شود که سال ۲۰۱۸ رونمایی شده بود. کیا تاکنون فقط عکس‌هایی از نمای بیرونی را به اشتراک گذاشته است و K۹ جدید ظاهری با کلاس‌تر دارد که تا حدی یادآور سدان G۹۰ مربوط به برند لوکس جنسیس هیوندای است. جلوپنجره جدید تحمیلی است و به روزرسانی‌های عقب جالب توجه است که بیشتر در چراغ عقب با یک میله نور تمام عرض است که از قسمت جلو صندوق عقب عبور می‌کند.

سدان پرچمدار لوکس K9 Luxury به روز شد

K۹۰۰ یک پیشرانه ۳.۳ لیتری V-۶ توئین توربو با هشت سرعت اتوماتیک و چهار چرخ متحرک ارائه می‌دهد. موتور‌های دیگری از جمله V-۸ با ۵.۰ لیتر و V-۶ تنفس طبیعی در سطح جهانی در دسترس هستند، اما کیا هنوز مشخصات دقیق نسخه به روز شده را منتشر نکرده است.احتمال اینکه K۹ به بازار آمریکا بازگردد کم است چرا که فروش آن در این کشور کم بود و جای آن را هیوندای جنسیس گرفته است. 

سدان پرچمدار لوکس K9 Luxury به روز شد

تغییر آخر مربوط به رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این خودرو می‌شود که طراحی جذاب تری به خود گرفته اند و در مجموع، می‌توان گفت سبک جدید طراحی کیا به خوبی در این خودرو به کار رفته و کیا K۹ فیس لیفت به‌روزتر و مدرن‌تر شده است. هنوز تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود تغییرات زیادی را همانند بدنه در کابین داشته باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها