کد خبر : 62307

مرسدس بنز EQT رونمایی شد | ون لوکس برقی ژرمن ها

مرسدس بنز EQT رونمایی شد | ون لوکس برقی ژرمن ها

اولین کانسپت مرسدس EQT به عنوان یک ون کلاس T الکتریکی شیک معرفی شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  مرسدس در اوایل امسال، نسل جدید خودروهای تجاری Citan  و eCitan تمام الکتریکی را معرفی کرد و اکنون یک نمای کلی از آن را ارائه داده است. این خودرو جدید یک ون کوچک است که برای افتتاح خط T کلاس راه اندازی شده است. 

EQT، یک ون جمع و جور شیک است که دارای یک جلو پنجره براق است و دارای چندین ستاره سه پر، چراغ‌های جلوی تیز و یک قاب پنجره سبک است. همین امر در مورد رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی و احتمالاً  در‌های الکترونیکی برای هر دو درب جلو و درب کشویی وجود دارد.

همانند سایر مدل‌های EQ، ون با آلایندگی صفر است، شیشه عقب کاملا بزرگ است و دید را بهبود می‌بخشد. صحبت از سطوح شیشه‌ای و یک سقف عظیم پانوراما است که باعث می شود داخل کابین به زیبایی نمایان شود. 

معرفی اولین کانسپت مرسدس EQT به عنوان یک ون کلاس T الکتریکی

مرسدس EQT که قادر به پذیرش حداکثر هفت نفر است، ۴۹۴۵ میلی متر (۱۹۵ اینچ) طول، ۱۸۶۳ میلی متر (۷۳ اینچ) عرض و ۱۸۲۶ میلی متر (۷۲ اینچ) ارتفاع دارد. کابین چرمی و سیستم سرگرمی MBUX به حدی بزرگ است که می‌تواند  یک تخته چوبی را در خود جای دهد، اگر به فضای بیشتری احتیاج دارید، ردیف سوم صندلی‌ها را می‌توان جمع و یا کاملاً جدا کرد.

معرفی اولین کانسپت مرسدس EQT به عنوان یک ون کلاس T الکتریکی

مشخصات فنی فراتر از ابعاد فیزیکی ون برقی فاش نشده است، اما می‌دانیم که EQT آماده تولید با Renault Kangoo E-Tech Electric دوقلو می‌شود بنابراین، انتظار داشتن یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۰۱ اسب بخار و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور و یک بسته باتری ۴۵ کیلووات ساعتی با ۲۶۵ کیلومتر برد مجاز WLTP را داشته باشید.

معرفی اولین کانسپت مرسدس EQT به عنوان یک ون کلاس T الکتریکی

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها