کد خبر : 61775

هیوندای کنا N | با 10 اسب بخار بیشتر

هیوندای کنا N | با 10 اسب بخار بیشتر

هیوندای کنا N به عنوان اولین شاسی بلند هیوندای به صف تولیدی این خودروساز کره‌ای می‌پیوندد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مانند ولستر N جدید، کنا اسپرت دارای چهار سیلندر توربو با عملکرد بالا به نام N Grin Shift است که ۱۰ اسب را برای ۲۰ ثانیه اضافه می‌کند. کنا N به عنوان اولین شاسی بلند هیوندای به صف تولیدی این خودروساز کره‌ای می‌پیوندد.

موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ آن با عملکرد بیش از حد N Grin Shift ۲۸۶ اسب بخار نیرو می‌دهد. این خودرو دارای پیشرانه چرخ جلو، جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته 2 کلاچه و دیفرانسیل الکترونیکی با لغزش محدود است.

این خودروساز کره‌ای امیدوار است که این سبک بدنه (اولین SUV) را به خوبی طراحی خواهد کرد چرا که شبیه  ولستر N است و قبلا اینگونه خودرو را طراحی و تولید کرده است.  هیوندای که به دنبال ارزان  نگه داشتن Kona N است، قصد ندارد نسخه تمام چرخ محرک را ارائه دهد، اما ممکن است یک مدل الکتریکی (احتمالاً با تکنولوژی سلول سوختی) در دسترس باشد.

هیوندای Kona N 2022 با 286 اسب بخاری

وقتی رانندگان قدرت بیشتری می‌خواهند، ممکن است دکمه قرمز رنگ فرمان را انتخاب کنند که حالت N Grin Shift را فعال می‌کند و به مدت ۲۰ ثانیه ۱۰ اسب اضافی به Kona N می‌دهد. هیوندای ادعا می‌کند Kona N در ۵.۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 241 کیلومتر در ساعت است. 

هیوندای Kona N 2022 با 286 اسب بخاری

در مقایسه با پایه Kona، مدل N دارای منافذ بالای پنجره مشبک است و دارای ریزه کاری‌های آیرودینامیکی بارزتری است، اما عرض آن کمتر از نمونه قبلی نیست. هر Kona N دارای کنترل پرتاب، چرخ‌های ۱۹ اینچی پیچیده شده در لاستیک‌های Pirelli P Zero، یک سیستم اگزوز متغیر است.

هیوندای Kona N 2022 با 286 اسب بخاری

مدل به روز شده ۲۰۲۲ Kona، علاوه بر نمایشگر جلو، یک پشت آمپری دیجیتال و صفحه لمسی ۱۰.۳ اینچی جدید نیز دریافت می‌کنند. هیوندای Kona N ۲۰۲۲ پاییز امسال وارد ایالات متحده می‌شود و انتظار داریم قیمت آن از حدود ۳۵۰۰۰ دلار شروع شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها