کد خبر : 58818

تویوتا لندکروز لوکس می شود؟ / برای خرید لندکروز J200 عجله نکنید!

تویوتا لندکروز لوکس می شود؟ / برای خرید لندکروز J200 عجله نکنید!

در نسل جدید تویوتا لندکروز که قرار است امسال میلادی معرفی شود شاید یکی از نقاط ضعف تویوتا لندکروز برطرف شود.

به گزارش خودروتک، تویوتا لندکروز همواره در بازارهای جهانی به لوکس نبودن متهم شده است! در بازار ایران تویوتا لندکروز رقیبی ندارد و به دلیل ظاهر و عملکرد فنی و آفرود فوق العاده اش گل سر سبد شاسی بلندها است.

اما در بازارهای جهانی فروش این خودرو به دلیل نداشتن تنوع آپشن و کیفیت ساخت کابین آن کاهش داشته تا آنجا که تویوتا برنامه فروش این خودرو در بازار آمریکا را متوقف کرده است. استفاده از پلاستیک خشک در داشبورد تویوتا لندکروز مدل 2021 با انتقادهای زیادی رو به رو شد. به خصوص که نیسان در تولید رقیب این خودرو یعنی نیسان پاترول ، پیوسته به دنبال لوکس تر کردن محصول خود است.

در این زمینه نشریه معتبر کارگاید (راهنمای خودرو) با تیتر برای خرید لندکروز J200 عجله نکنید، از ایجاد تغییرات بنیادی در نسل جدید تویوتا لندکروز یعنی لندکروز J300 خبر داده است.

ایت تغییرات هم در بخش بدنه و هم در بخش طراحی داخلی تویوتا لندکروز خواهد بود. بنا بر نوشته کارگاید، نسل جدید تویوتا لندکروز دارای طراحی داخلی لوکس تر و متریال بهتری خواهد بود.

همچنین بدنه این خودرو با زبان طراحی خودروهای آمریکایی پیش خواهد رفت تا بار دیگر بازار خود در دومین بازار بزرگ خودرو جهان را به دست آورد.

کارگاید این دو تصویر را که طراحی رندر کامپیوتری با توجه به اطلاعات درز کرده از ظاهر لندکروز J300 هستند منتشر کرده است:

طرح رندر ظاهر احتمالی نسل جدید تویوتا لندکروز لندکروز J300

طرح رندر ظاهر احتمالی نسل جدید تویوتا لندکروز لندکروز J300

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها