کد خبر : 56170

تویوتا لندکروز سری 300 در راه است / خداحافظی با لندکروز V8

تویوتا لندکروز سری 300 در راه است / خداحافظی با لندکروز V8

نسل جدید تویوتا لندکروز قرار است مارس یا آوریل 2021 رونمایی شود. پرونده تویوتا لندکروزر سری 200 با سال 2020 بسته شد و لندکروز سری 300 یا J300 تا دو سه ماه دیگر معرفی می شود.

به گزارش خودروتک، تویوتا طراحی و تولید نسل جدید تویوتا لندکروز را در سکوت کامل پیش برده است و هنوز چهره نهایی این نسل از تویوتا لندکروز مشخص نشده است. تصاویری که در این گزارش مشاهده می کنید را رسانه های معتبر خارجی به عنوان رندرهای احتمالی لندکروز سری 300 منتشر کرده اند که هیچ کدام تایید رسمی ندارد.

با این حال مشخصات فنی لندکروز نسل جدید تا حدودی مشخص شده است. مهمترین ویژگی فنی افزوده شده به لندکروز سری 300 ، مجهز شدن آن به توربوشارژر است.

این مدل قرار است به موتور شش سیلندر توربو مجهز شود و البته سایت موتور1 گزارش داده که نسخه هیبرید تویوتا لندکروز هم در راه است. البته بعید هم به نظر نمی رسد. چرا که تویوتا لندکروز فضای جانمایی و قدرت کافی برای حمل حجم زیادی از باتری را دارد. 

اما شاید غم انگیزترین نکته در مورد تویوتا لندکروز سری 300 این باشد که هواداران موتور V8 باید با لندکروز هشت سیلندر خداحافظی کند. در واقع توربوشارژر جای موتور حجیم این خودرو را خواهد گرفت. اتفاقی که در چند سال اخیر برای بسیاری از خودروهای با موتور هشت سیلندر رخ داده است.

دو تغییر دیگری که موتور1 در مورد نسل جدید لندکروز به آن اشاره کرده بهبود سیستم تعلیق و همچنین گیربکس آن است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها