کد خبر : 50954

رنج روور ولار/Velar جدید رونمایی شد

رنج روور ولار/Velar جدید رونمایی شد

شرکت لند روور اعلام کرد که در شاسی بلند جدید این شرکت از دوربین ۳۶۰ درجه استفاده شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Land Rover اطلاعاتی از خودرو شاسی بلند جدید خود یعنی رنج روور Velar را منتشر کرد؛ مدل جدید این خودرو تغییرات زیادی در بخش ظاهری ندارد و شرکت لند روور صرفا سه رنگ جدید به آن اضافه کرده است و طراحی رینگ‌های این خودرو را تغییر داده است.

گفتنی است شرکت لند روور به مدل جدید این خودرو قابلیت‌های Pivi و Pivi Pro را نیز اضافه کرده است.

صفحه نمایش استفاده شده در مدل جدید رنج روور همان نمایشگر دوگانه استفاده شده در مدل قبلی این خودروست که نرم افزار آن به طور کامل تغییر کرده و طبق اعلام شرکت سازنده کار کردن با آن بسیار ساده‌تر از قبل شده است.

 رنج روور جدید

از دیگر امکانات اضافه شده به نمایشگر موجود در مدل جدید رنج روور می‌توان به دسترسی به کلیه امکانات نمایشگر تنها با دو ضربه و همچنین پشتیبانی کامل از دوربین‌های ۳۶۰ درجه سه بعدی نصب شده در این خودرو اشاره کرد. سیستم هوشمند رنج روور ۲۰۲۱ وضعیت آب و هوایی را از طریق ماهواره‌ها دریافت می‌کند و کاربر به وسیله آن می‌تواند برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشد.

داشبورد رنج روور جدید

از دیگر ویژگی‌های موجود در این شاسی بلند قدرتمند می‌توان به وجود پد شارژ بی‌سیم در آن اشاره کرد، شرکت لند روور در این خودرو از یک سیستم تهویه هوا استفاده کرده است که می‌تواند از انتقال بیماری از خارج ماشین به داخل آن جلوگیری کند. گفتنی است این خودرو از قابلیت Activity Key بهره می‌برد و کاربران می‌توانند بدون وجود کلید یا ریموت، وارد خودرو شوند و آن را روشن کنند.

 رنج روور

مشخصات فنی نسل جدید رنج روور

موتور استفاده شده در نسل جدید رنج روور از یک موتور ۲ لیتری با قدرت ۲۹۶ اسب بخار در حالت بنزینی و در حالت الکتریکی ۱۴۱ اسب بخار بهره می‌برد. گیربکس استفاده شده در این خودرو هشت سرعته است و می‌تواند سرعت صفر تا ۶۰ را در ۵.۱ ثانیه طی کند. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۴۶ هزار یورو آماده پیش فروش است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها