کد خبر : 48249

آغاز فروش تویوتا لندکروز مدل 2021 | قیمت

آغاز فروش تویوتا لندکروز مدل 2021 | قیمت

تویوتا قصد دارد تا لندکروز ، فوررانر و توندرا ۲۰۲۱ – Land Cruiser , 4Runner , Tundra را با تغییرات جدید روانه بازار کند.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، تویوتا شرکت خودرو سازی معتبر و البته محبوب ژاپنی قصد دارد تا نسخه ۲۰۲۱ لندکروز ، فوررانر و توندرا را با انجام تغییرات ظاهری داخلی و خارجی بروزرسانی کند.

لندکروز ، فوررانر و توندرا ۲۰۲۱

هر ساله شرکت تویوتا، نسخه‌های جدیدی از ماشین‌های خودش را ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۲۱ نیز باید منتظر حضور سه نسخه جدید از خودرو‌های لندکروز ، فوررانر و توندرا باشیم. خودرو‌هایی که هر کدام برای خود در کلاس کاری مشخص، جزء برترین‌ها به حساب می‌آیند.

تویوتا لندکروز ۲۰۲۱

خودرو لندکروز، یکی از ماشین‌های فوق‌العاده محبوب شرکت خودرو سازی تویوتا به حساب می‌آید. تویوتا تصمیم گرفته تا برای سال ۲۰۲۱، این خودرو را با ویرایشی به نام “Heritage Edition” روانه بازار کند. تویوتا لندکروز که جزء خودرو‌های اس‌یو‌وی یا همان شاسی‌بلند به حساب می‌آید، قرار است در این ویرایش بیش از هر زمانی زیبا و خالص بنظر بیاید.

نسخه 2021 لندکروز ، فوررانر و توندرا

در این ویرایش شاهد تغییرات ظاهری در داخل و خارج خودرو هستیم. برای لندکروز سال ۲۰۲۱ دو رنگ جدید در نظر گرفته شده است. دو رنگ سیاه روشن (Midnight Black Metallic) و مرواریدی (Blizzard Pearl)، در حقیقت دو رنگ جدیدی است که قرار است در ویرایش جدید روانه بازار گردد. از طرفی صندلی های ردیف سوم این خودرو اختیاری خواهند بود که دقیقا همانند پیکربندی سه ردیفی از مدل پایه لندکروز به حساب می‌آیند.

نسخه 2021 لندکروز ، فوررانر و توندرا

قیمت پایه خرید لندکروز سال ۲۰۲۱ مبلغی معادل ۸۵۵۱۵ دلار است. این قیمت برای نسخه Heritage Edition مبلغی معادل ۸۷۸۷۴۵ دلار خواهد بود.

تویوتا فوررانر ۲۰۲۱

خودرو فوررانر، نام دیگر ماشین محبوب شرکت تویوتا است. خودروی فوررانر نیز همانند لندکروز یک خودروی اس‌یو‌وی به حساب می‌آید. نام نسخه درنظر گرفته شده برای این خودرو غول پیکر “Trail Edition” است. در طراحی این نسخه سعی شده تا دسترسی و راحتی مسافرین به امکانات مدنظر گرفته شود. که حاصل این طراحی، موجب شده تا شما به عنوان کسی که قرار است از این خودرو استفاده کنید، احساس رضایت خاطر داشته باشید.

نسخه 2021 لندکروز ، فوررانر و توندرا

در نسخه ۲۰۲۱ این ماشین، شاهد صندلی‎‌های مشکی با دوخت با کیفیت هستیم. از طرفی نمای خارجی دارای تغییرات ظاهری است که زیبایی قابل توجهی را به این محصول افزوده است. استفاده از کمک فنر‌های Fox، چراغ‌های LED مخصوص هوای مه و تاریک، درب‌های بسیار زیبا و راحت و یک کولر منحصر به فرد ۴۰ کوارته باعث شده تا راحتی این ماشین از هر زمانی بیشتر به‌نظر بیاید.

نسخه 2021 لندکروز ، فوررانر و توندرا

تویوتا ۴Runner 2021 با قیمت پایه ۳۶۳۴۰ دلار وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که نسخه Trail Edition این خودرو با قیمتی معادل ۳۸۳۱۵ در دسترس قرار خواهد گرفت.

تویوتا توندرا ۲۰۲۱

توندرا که در کلاس خودرو‌های وانت قرار می‌گیرد نیز برای سال ۲۰۲۱ ‌دست‌خوش تغییراتی شده است. برای این ماشین دو نسخه Trail Edition و Nightshade Edition درنظر گرفته شده است. هر کدام از این نسخه‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. هرچند که این ویژگی‌ها، صرفا ویژگی‎‌هایی ظاهری به حساب می‌آیند.

نسخه 2021 لندکروز ، فوررانر و توندرا

خودرو توندرا از موتور V8 با پیشرانه ۵.۸ لیتری بنزینی، ۳۰۸ اسب بخار و گشتاور ۴۰۱ پوندی بهره می‌برد. توندرا جدید تحمل ۱۷۳۰ پوند بار و ۱۰۲۰۰ پوند تحمل بکسل را دارد.

نسخه 2021 لندکروز ، فوررانر و توندرا

قیمت نسخه معمولی این محصول ۳۵۳۶۵ دلار است. این در حالی است که نسخه ویژه از قیمت پایه ۴۵۰۲۰ روانه بازار خواهد شد.

خبر انتشار نسخه لندکروز ، فوررانر و توندرا ۲۰۲۱ بصورت رسمی از طرف تویوتا تایید شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها