کد خبر : 46638

هیوندای النترا مدل 2021 در راه است

هیوندای النترا مدل 2021 در راه است

مدل ۲۰۲۱ هیوندای النترا N Line در رندرهایی جدید دیده شد. Hyundai Elentra N Line 2021 نسخه اسپورت النترا معمولی خواهد بود.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، هیوندای خودرو جدید النترا خود را در ماه مارس رونمایی کرد و متعهد شد که امسال از مدل ۲۰۲۱ هیوندای النترا N Line نیز رونمایی کند.

این شرکت در ماه آوریل عکسی را منتشر کرد که نسخه‌ی پیش تولیدی این اتومبیل را به نمایش می‌گذاشت.

روز گذشته عکسی رسمی توسط این خودروساز کره‌ای منتشر شد که می‌تواند طراحی این اتومبیل را در رندرهایی جدید به نمایش بگذارد. این پاسخی به فولکس واگن Jetta GLI و هوندا Civic Si خواهد بود.

مدل ۲۰۲۱ هیوندای النترا N Line

تغییرات بصری زیادی دیده می‌شود که می‌تواند طراحی N Line را نسبت به مدل معمولی سدان کامپکت شرکت هیوندای متمایز کند. این تغییرات با جلوپنجره مشبک آبشاری در جلو آغاز می‌شود که ظاهر تهاجمی‌تری را به خود گرفته است. سپر جلوی خودرو بازطراحی شده است و اکنون دارای یک ورودی با ۳ پیرایه شبیه به یک بومرنگ است که ورودی‌های هوای بهتری را در خود جای داده است.

مدل 2021 هیوندای النترا N Line

نگاهی دقیق‌تر به نمای جانبی، چرخ‌هایی با رینگ‌های جدید ۱۸ اینچی آلومینیومی با رنگ دو تُن را به نمایش می‌گذارد که ارتفاع کوتاه‌تر آن خبر از سیستم تعلیق مستحکم آن می‌دهد. خطوط روی درب‌ها برجسته‌تر شده‌اند و به نظر می‌رسد آینه‌های جانبی نیز رنگ تیره‌تری نسبت به بدنه دارند.

در پشت بدنه، بزرگ‌ترین تغییر ایجاد شده، اگزوز دوگانه است که اکنون درون بامپرهایی که از یک دیفیوزر میزبانی می‌کند، قرار دارد.  یک اسپویلر با دریچه‌ی ظریف نیز نشان می‌دهد این نسخه با النترا ساده متفاوت است.

مدل 2021 هیوندای النترا N Line

هیوندای می‌تواند از یک پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری وام گرفته از Elentra GT N Line در این نسخه استفاده کند. این پیشرانه در مدل ۵ درب هاچ بک قادر به تولید توان ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌متر است. ما می‌دانیم که یک گیربکس اتوماتیک نیز وظیفه‌ی انتقال این نیرو به چرخ‌های اتومبیل را بر عهده دارد و امیدواریم، آن همان گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته‌ای باشد که برای مدل GT در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود طی هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد رونمایی از نسخه نهایی شده‌ی النترا جدید باشیم. همچنین با توجه به قیمت ۲۶ هزار دلاری فولکس واگن Jetta GLI و ۲۵ هزاز دلاری هوندا Civic Si سدان، بعید به نظر می‌رسد قیمت این مدل رقیب فراتر از ۲۷ هزار دلار باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها