کد خبر : 44763

احتمال بازگشت هیوندای جنسیس کوپه با مدل جدید

احتمال بازگشت هیوندای جنسیس کوپه با مدل جدید

یکی از مدیران شرکت هیوندای در مصاحبه‌ای از خودرو اسپورت جنسیس کوپه – Genesis Coupe نام برده و از علاقه‌ی خود برای عرضه‌ی نسل جدید آن پرده برداشته است.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، بیایید صادق باشیم،‌ این روزها اولین اتومبیلی که وقتی نام هیوندای را می‌شنویم به آن فکر می‌کنیم، اتومبیل‌های کراس‌اوور این کمپانی است. توسان و سانتافه جزو پرفروش‌ترین اتومبیل‌های برند هیوندای در ایالات متحده هستند و همین باعث شده خودروساز کره‌ای به رونمایی آنلاین از نسل جدید سانتافه اکتفا نکند.

اگر یک خودروی پرقدرت از هیوندای می‌خواهید هم شما باید به سراغ ولوستر N از برند زیرمجموعه‌ی N این شرکت بروید. با این حال ولوستر حتی با چاشنی N خودش هم نتواند پاسخگوی بلندپروازی‌های علاقه‌مندان به اتومبیل‌های اسپورت باشد. برخی شاید بگویند که حتی هیچ علاقه‌ای به سیستم چهار چرخ محرک و موتور توربوشارژ شده هم ندارند.

سال ۲۰۱۰ سال مهمی برای هیوندای بود، چرا که جنسیس کوپه را به جهانیان معرفی کرد. نسخه اسپورت جنسیس سدان به بازار عرضه شد. یک اتومبیل با انتقال قدرت به چرخ‌ها پشتی، ۶ سیلندر و ظاهری کاملاً جوان پسند که عاشقان رانندگی را به سمت خود کشاند. افسوس که جنسیس نتوانست رضایت مدیران شرکت هیوندای برای تولید دوباره را به دست آورد و به دست فراموشی سپرده شد. اما این بدان معنی نیست که هیوندای هرگز دیگر قصد ندارد نگاهی به این خودرو کوپه جذاب بی‌اندازد.

اسکات مارگیسون، مدیر برنامه ریزی محصولات هیوندای شخصی است که علاقه‌مند است این شرکت بار دیگر خط تولید Genesis Coupe را احیا کند. مارگیسون در یک مصاحبه‌ی جدید عنوان کرده است که اگر او تصمیم گیرنده‌ی اصلی بود، قطعاً از یک جنسیس کوپه جدید رونمایی می‌کرد؛ یک اتومبیل اسپورت بنزینی و نه تمام الکترونیکی (نظیر خودرو مفهومی Essentia) که توسط هیوندای عرضه شود.

ما به عرضه نسل جدید جنسیس کوپه امیدواریم

هرچند در حال حاضر هیوندای مشغول کار روی اتومبیل‌های زیبای سدان و فوق‌العاده جذاب کراس‌اوور خودش است. با این حال امیدواریم علاقه‌ی مدیر محصولات این شرکت روزی به واقعیت تبدیل شود و شاهد معرفی نسل جدید خودرو کوپه اسپورت این شرکت با ظاهری نونوار شده باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها