کد خبر : 43050

قیمت احتمالی اولین وانت هیوندای اعلام شد (تصاویر)

قیمت احتمالی اولین وانت هیوندای اعلام شد (تصاویر)

هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱ – Hyundai Santa Cruz در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ وانت آشنا می‌شویم.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، پیکاپ هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱ هم‌اکنون در حال گذراندن تست‌های نهایی است تا با دریافت تاییدیه‌های لازم در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود. این خودرو به احتمال زیاد با قیمت پایه ۲۵ هزار دلاری به فروش خواهد رسید.

هوندا ریجلاین به عنوان رقیب اصلی ساناتاکروز دارای قیمتی حدود ۳۳ هزار و ۹۰۰ دلار است و محصول جدید هیوندای می‌تواند از لحاظ قیمتی نگاه مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.

البته پیکاپ هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱ از زیرساختی مشابه هیوندای سانتافه بهره خواهد برد که قیمت آن ۲۶ هزار و ۱۲۵ دلار است و همین موضوع می‌تواند عاملی برای افزایش قیمت پیکاپ ساناتاکروز باشد.

نگاهی به مشخصات هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱

هیوندای سانتاکروز 2021

شرکت هیوندای حدود ۵ سال قبل از نسخه مفهومی سانتاکروز پرده برداشت و مدل تولیدی نیز به مدل کانسپت شباهت زیادی دارد، اما هیوندای برای محصول جدید خود اصلاحاتی را در نظر گرفته است که مهم‌ترین تغییرات نسخه تولیدی نسبت به کانسپت را می‌توان عرضه این خودرو به شکل چهار در کرو کب دانست. اخیرا مدل‌های پیش تولیدی این خودرو با پوشش‌های استتاری رصد شده که حدس زدن طراحی آن دشوار است، اما ستون‌های C خمیده آن با مدل مفهومی شباهت زیادی دارد.

هیوندای سانتاکروز 2021

سانتاکروز ۲۰۲۱ از همان پلتفرم کنونی سانتافه بهره می‌برد و به دلیل ساختار مشابه در کارخانه واقع در آلاباما به تولید خواهد رسید. برخی از منابع خبری حوزه خودرو می‌گویند این پیکاپ با دو موتور مختلف به بازار عرضه خواهد شد؛ مدل پایه از یک موتور ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۱ نیوتن‌متری بهره می‌برد و موتور دوم یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۲ نیوتن‌متر خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها