کد خبر : 4043

شورولت کوروت 850 اسب بخاری وارد می شود

شورولت کوروت 850 اسب بخاری وارد می شود

در دنیای بزرگ قدرت و عملکرد، برخی افراد هستند که دوست دارند حتی سریع‌ترین خودروهای دنیا را هم با برخی تغییرات، باز هم سریع‌تر کنند. به‌عنوان‌مثال، می‌توان همین C7 کوروت Z06 را معرفی کرد.

به گزارش خودروتک، تیونر آمریکایی Speed Society با تغییراتی روی پیشرانه، خروجی‌های آن را به 850 اسب‌بخار قدرت و تقریباً 1200 نیوتن‌متر گشتاور رسانده است.

کوروت فوق مجهز به یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار با 650 اسب‌بخار قدرت و 880 نیوتن‌متر گشتاور از خط تولید شرکت خارج می‌شود. این مدل صفر تا صد را در 2.95 ثانیه پر می‌کند و داخل پیست، رقیب بسیار سرسختی برای خیلی از رقبای گران‌قیمت‌تر اروپایی است.

شرکت تیونر Speed Society که ظاهراً از عملکرد خودرو خیلی راضی نبوده، یک Z06 استاندارد را به یک هیولای پیست تبدیل کرده است که هنوز هم می‌توانید با آن، خریدهای روزانه خود را انجام بدهید!

Speed Society کار خود روی Z06 را با اعمال تغییراتی روی پیشرانه شروع کرده است. از آن جمله می‌توان به نصب سرسیلندرهای جدید، میل‌سوپاپ‌های Vengeance Racing Billet Core، فنرهای سوپاپ دوبل Vengeance Racing، میله‌های فشاری تقویت‌شده Vengeance Racing، زنجیر تایمینگ Katech، لیفترهای قوی، واشر سرسیلندرهای GM MLS، پیچ‌های سرسیلندر ARP، واشر منیفولد اگزوز GM MLS، هدرهای جدید با لوله X، ترموستات 160 درجه و یک فولی میل‌لنگ ویژه روی پیشرانه اشاره کرد.

با تمام این تغییرات، خروجی‌های خودرو به 850 اسب‌بخار قدرت و 1193 نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته است. علاوه‌بر تیونینگ پیشرانه، این کوروت جذاب به رینگ‌های ADV.1، تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2 و یک باله عقب بزرگ مجهز شده است.

در شرایطی که قوانین Le Mans GT خروجی پیشرانه خودروهای مسابقه‌ای را محدود کرده تا شرایط رقابتی عادلانه برای شرکت‌کنندگان ایجاد کند، این کوروت یکی از معدود مدل‌های عادی است که از نسخه مسابقه‌ای خود، در مسیر مستقیم سریع‌تر است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها