کد خبر : 37901

هرآنچه درباره نسل جدید مرسدس بنز S کلاس می دانیم

هرآنچه درباره نسل جدید مرسدس بنز S کلاس می دانیم

مرسدس بنز به صورت رسمی اعلام کرد از نسل جدید خودروهای کلاس S و همچنین خودروی تمام الکتریکی EQA در سال جاری میلادی رونمایی می‌کند.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، با وجود کاهش اندک فروش جهانی، دایملر گزارش مالی مناسبی را برای سال گذشته میلادی منتشر کرده است. این شرکت آلمانی امسال از چندین خودروی جدید رونمایی می‌کند که در میان آن‌ها، نسل جدید مرسدس بنز کلاس S و خودروی تمام برقی EQA نیز به چشم می‌خورد. این شرکت اعلام کرده در ماه‌های آینده به صورت رسمی از نسل جدید خودروی سدان لوکس خود رونمایی خواهد کرد.

در ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای جاسوسی بی‌شماری از نسل آینده مرسدس بنز کلاس S بودیم. به احتمال زیاد با این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس 2020 در پاییز امسال ملاقات می‌کنیم.

امسال از اولین خودروی SUV کامپکت تمام الکتریکی مرسدس بنز نیز رونمایی می‌شود. این خودرو در سه ماهه سوم و یا چهارم سال جاری میلادی از راه می‌رسد. انتظار می‌رود مرسدس بنز GLA EV دارای طراحی آشنایی باشد و در دو یا سه نسخه وارد بازار شود. تفاوت این نسخه‌ها در قدرت تولیدی موتور و همچنین برد آن‌ها خواهد بود. به احتمال زیاد فروش این خودرو پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

خودروی مرسدس بنز EQA یکی از خودروهای اصلی این شرکت آلمانی برای کاهش میزان تولید CO2 محسوب می‌شود. مرسدس بنز قصد دارد میزان فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی خود را در سال جاری میلادی تا 4 برابر افزایش دهد. این شرکت باتری‌های مورد نیاز خود را در 9 کارخانه در 7 منطقه مختلف به تولید می‌رساند. هم اکنون این برند در حال آزمایش نسخه تمام الکتریکی خودروهای کلاس S است. این خودرو با نام EQS از راه می‌رسد. این احتمال وجود دارد که مرسدس بنز EQS نیز در سال جاری میلادی معرفی شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها