کد خبر : 28918

وقتی لامبورگینی گالاردو آفرود می شود

وقتی لامبورگینی گالاردو آفرود می شود

بسیاری از علاقمندان خودرو (مخصوصاً جوانترها!) معمولاً در پایگاه‌های اینترنتی به دنبال یافتن تصاویری رندر شده از خودروی مورد علاقه خود هستند که تغییراتی تعجب‌آور و خلاف عرف در آن‌ها اعمال شده باشد.

به گزارش خودروتک ، البته بسیاری نیز تولید و انتشار چنین محتوایی را کاری بیهوده می‌دانند چراکه به نظر آنان چنین خودروهایی هرگز شانس ورود به خط تولید هرچند در تیراژی محدود را پیدا نخواهند کرد. اما گاهی این اظهارنظرها غلط از آب در می‌آید که نسخه آفرودی از لامبورگینی گایاردو را می‌توان به عنوان شاهدی بر این مدعی دانست. خودروی موردنظر واقعی بوده و تصویری خیالی نیست و جالب‌تر این‌که به زودی برای فروش هم عرضه خواهد شد.

تب راندن خودروهای شاسی‌بلند آنقدر بالا گرفته که شاهد عرضه نسخه آفرودی از یک سوپراسپرت هستیم.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره این خودرو منتشر نشده اما فعلاً مشخص شده که قرار است در پایگاه classic-youngtimers.com و با قیمت پایه 115 هزار یورو (تقریباً 125 هزار دلار آمریکا) به فروش برسد. محل فروشنده این خودرو کشور هلند بوده بنابراین احتمال می‌رود که خودرو نیز در همانجا حضور داشته باشد.

قیمتی که برای فروش این خودرو درنظر گرفته شده بسیار بالاتر از چیزی است که این روزها برای خرید یک گایاردوی کارکرده پرداخت می‌شود، اما باید توجه داشت که با نمونه‌ای معمولی از لامبورگینی گایاردو طرف نیستیم.

در نظر اول سیستم تعلیق این خودرو جلب نظر می‌کند که به دلیل افزایش ارتفاع نسبت به نمونه‌های عادی، ظاهری خاص به این لامبورگینی گایاردو بخشیده است. ریل سقفی سفارشی به همراه چراغ‌هایی که بالای شیشه جلو نصب شده و البته تایر زاپاس که روی بخش پوشاننده پیشرانه قرار گرفته، در مجموع ظاهری مشابه خودروهای رالی به این گایاردو هدیه کرده‌اند.

نسخه آفرود از لامبورگینی گایاردو

دو چراغ مه‌شکن بزرگ در جلو به همراه محافظ‌های گلگیر نیز از الزامات یک خودروی آفرودی هستند که حضور آن‌ها در این لامبورگینی گایاردو به چشم می‌خورد.

متاسفانه از تصاویر موجود نمی‌توان اطلاعاتی درباره بخش فنی این خودرو به دست آورد اما به نظر می‌رسد که طراحی داخل آن با سایر نمونه‌های استاندارد گایاردو تفاوتی نداشته باشد. همچون هر لامبورگینی گایاردوی استاندارد دیگری، این نمونه هم از پیشرانه 10 سیلندر به قدرت 493 اسب‌بخار و جعبه‌دنده E-Gear نیمه خودکار بهره می‌برد.

منبع: باما
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها