کد خبر : 2294

شورولت بلیزر 2019 قیمت گذاری شد

شورولت بلیزر 2019 قیمت گذاری شد

اگرچه مدل بِلِیزِر کمپانی شورولت که برای سال ۲۰۱۹ بازسازی شده‌ با شروع قیمت ۲۹٫۹۹۵ دلار به بازار عرضه می‌شود اما چنانکه وبسایت Cars Direct دریافته، زمانیکه این شاسی بلند کراس اور سایز متوسط به تمام آپشن‌های موجود مجهز شود بسیار گران قیمت‌تر از این خواهد بود.

به گزارش خودروتک، طبق آنالیزی که توسط این نشریه به انجام رسیده این خودرو می‌تواند با قیمتی تا سقف ۴۹٫۰۰۰ دلار از تمامی آپشن‌ها برخوردار شود. آیا واقعاً ممکن است که برای دریافت آپشن‌های اضافه در حدود ۲۰٫۰۰۰ دلار به قیمت خودرو اضافه شود؟ ظاهراً که همینطور است.

همانطور که می‌دانید، شروع قیمت تقریباً ۳۰٫۰۰۰ دلاری این خودرو تا حد زیادی به عنوان راهی برای کمک به تبلیغ مدل جدید بلیزر مورد استفاده قرار می‌گیرد که این حرکت جدیدی از سوی یک برند خودرو ساز محسوب نمی‌شود. با این حال، به محض انتخاب پکیج‌های آپشنی رقم کلی واقعی به سرعت نمایان می‌گردد.

به طور مثال در حالیکه قیمت مدل پایه‌ی بلیزر L از تنها کمی پایین‌تر از ۳۰٫۰۰۰ دلار آغاز می‌شود، ورژن ۱LT این شروع قیمت را به ۳۳٫۴۹۵ دلار می‌رساند که شامل هزینه‌های تحویل خودرو نیز می‌شود.

برای مقایسه باید گفت که این رقم ۱۷۰۰ دلار بیشتر از نزدیک‌ترین رقبای شورولت بلیزر یعنی نیسان مورانو S 2018 با قیمت ۳۱٫۷۹۵ دلار و فورد اِدج SE با قیمت ۳۰٫۹۹۰ دلار است. به علاوه زمانیکه این حقیقت که مدل پایه‌ی بلیزر به همراه یک مدل غیر توربو چهار سیلندر با خروجی قدرت ۱۹۳ اسب بخار و گشتاور ۱۸۸ پوند فوت عرضه می‌شود در حالیکه رقبای نیسان و فورد این خودرو با ارائه‌ی موتور شش سیلندر ۲۶۰ اسب بخاری برای مدل مورانو و موتور توربو چهار سیلندر ۲۵۰ اسب بخاری در مدل اِدج، هر دو دارای موتور‌های پایه‌ی قدرتمند‌تری هستند را در نظر بگیرید این اعداد و ارقام بیش از پیش به موضوع ما ارتباط پیدا می‌کنند.

این در حالیست که برای برخورداری از موتور آپشنی ۳٫۶ لیتری شش سیلندر شورولت بلیزر با توان تولید ۳۰۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۶۹ پوند فوت باید حداقل ۳۴٫۴۹۵ دلار هزینه کنید.

قیمت این خودرو در ابتدا چندان زیاد به نظر نمی‌رسد اما ارقام بیشتری به آن اضافه می‌گردند.

علاوه بر این، برای مجهز شدن مدل شش سیلندر بلیزر به سواری دو دیفرانسیل باید ۲۷۰۰ دلار اضافه نیز پرداخت کنید که این در حالیست که هر دو مدل مورانو و ادج سواری دو دیفرانسیل را به ترتیب‌ با قیمت‌های پایین‌تر ۱۶۰۰ و ۱۹۹۵ دلار در ورژن‌های پایه‌ی خود ارائه می‌کنند.

در عین حال قیمت مدل اسپورت بلیزر RS از ۴۱٫۷۹۵ دلار آغاز می‌گردد که نسبت به قیمت ۴۳٫۳۵۰ دلاری مدل ادج ST پایین‌تر است. با این حال مدل ادج ST به صورت پیش فرض از سواری دو دیفرانسیل برخوردار خواهد بود که این در حالیست که برای اضافه شدن این قابلیت به شورولت بلیزر باید حداقل ۴۴٫۶۹۵ دلار هزینه کنید.

شورولت بلیزر ۲۰۱۹ از آپشن‌های ایمنی نیز برخوردار خواهد بود اما این امکانات با قیمتی پایین همراه نخواهند بود. پکیج Enhanced Convenience و Driver Confidence II این خودرو با قیمت ۳۵۷۵ دلار عرضه خواهد شد و این درحالیست که هنوز ورژن دیگری از این خودرو نیز باقی مانده است.

قیمت تریم بلیزر پریمیِر از ۴۳٫۸۹۵ دلار آغاز می‌شود که بار دیگر گران قیمت‌تر از رقبای خود ظاهر شده است. همچنین در صورتیکه قصد خرید پکیج Driver Confidence Two به همراه سیستم ترمز اضطراری خودکار را دارید باید هزینه‌ی ۲۱۶۵ دلاری آن را نیز تقبل کنید که قیمت کل این خود را به ۴۶٫۰۶۰ دلار برای مدل دیفرانسیل جلو و ۴۸٫۹۶۰ دلار در ورژن دو دیفرانسیل خواهد رساند. و به همین ترتیب با یک شورولت بلیزر ۲۰۱۹ تقریباً ۵۰٫۰۰۰ دلاری مواجه خواهیم بود.

منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها