کد خبر : 22093

ویرایش نامبر وان بنتلی کانتیننتال جی تی رونمایی شد

ویرایش نامبر وان بنتلی کانتیننتال جی تی رونمایی شد

بخش خودروهای سفارشی بنتلی دست به کار شده و نسخه‌ای ویژه از مدل جدید کانتیننتال GT روباز با نام «نامبر وان ادیشن» معرفی کرده است. منظور طراحان از ساخت این خودرو یادآوری خودروی ساخته شده توسط بنتلی در سال 1929 بوده است. قرار است از این نسخه تولید محدود به تعداد صد دستگاه ساخته و در سراسر جهان برای فروش عرضه شود.

به گزارش خودروتک ، بنتلی نسخه‌ای ویژه از مدل جدید کانتیننتال GT روباز با نام «نامبر وان ادیشن» معرفی کرده که ادای احترامی است به یکی از مدل های قدیمی این شرکت در سال 1929.

امکان سفارش دو رنگ مشکی Beluga یا قرمز Dragon برای بدنه و دو طیف دیگر از همین دو رنگ برای سقف خودرو وجود دارد. عدد 1 با رنگ سفید روی بخش مرکزی جلوپنجره خودرو و نشان‌هایی از جنس طلای 18 عیار روی گلگیر آن نصب می‌شود. رینگ‌های خودرو 22 اینچی بوده و در دو رنگ مشکی مات یا قهوه‌ای قابل عرضه هستند.

نکته بسیار جالبی که در مورد فضای داخلی این بنتلی خاص می‌توان گفت این است که تکه‌ای از پیستون بنتلی مدل 1929 روی داشبورد این GTC سفارشی نصب شده است. در حقیقت هنگامی که خودروی مورداشاره توسط شرکت تحت عملیات بازسازی قرار گرفته، این قطعه از روی آن برداشته شده است.

برای پوشش قطعات داخلی می‌توان رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و یا چوب مشکی با جزئیاتی با پوشش طلای 18 عیار را سفارش داد. پوشش فرمان از آلکانترا بوده و در کنسول مرکزی از فلز استفاده شده است.

کابین لوکس بنتلی کانتیننتال GT نسخه نامبر وان ادیشن

در تمام این خودروها همان پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو قرار داده شده که نسبت به نسخه استاندارد تغییری نداشته است. این پیشرانه نیرومند 626 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده که آن را به واسطه جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار و سیستم چهارچرخ محرک به تمام چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت این کانورتیبل لوکس برابر با 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 333 کیلومتر برساعت خواهد بود که برای خودرویی با وزن 2414 کیلوگرم ارقامی بسیار قابل قبول و حتی هیجان‌انگیز است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها