کد خبر : 14275

نسخه هشت سینلدر بنتلی کانتیننتال هم آمد

نسخه هشت سینلدر بنتلی کانتیننتال هم آمد

بنتلی، این اسطوره لوکس-اسپرت‌سازی بعد از فروکش کردن تمام جنجال‌های نمایشگاه ژنو حالا در کمال آرامش دو محصول افسانه‌ای خود را معرفی کرد. مدل جدید Continental GT در نسخه‌های کوپه و کانورتیبل امسال می‌تواند گزینه اول اسپرت‌بازها باشد.

به گزارش خودروتک ، بنتلی کانتیننتال جدید به لطف بهره‌گیری از فناوری قطع و وصل سیلندرها،‌ در مواقع غیرضروری 4 سیلندر از مجموع 8 سیلندر را غیرفعال می‌کند.

این 2 در فوق لوکس فوق اسپرت با بازه‌ای گسترده از انتخاب آپشن‌ها، معنای لوکس‌گرایی را بازتعریف کرده است. چرخ‌های اصلی این خودرو 20 اینچی 10 پره است ولی بنتلی 9 مدل دیگر را نیز برای انتخاب مشتری تا سایز 22 اینچ کنار گذاشته است. بنتلی 7 رنگ‌بندی مختلف برای بیرون این خودرو در نظر گرفته خواهد شد.

شرکت برای این خودروها سراغ یک پیشرانه پرقدرت و کم‌مصرف V8 به سبک آمریکایی‌ها رفته است. با این تفاوت که کانتی جدید توانسته 542 اسب‌بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور از دل پیشرانه 4 لیتری دو توربو آن بیرون بکشد.

نکته حیرت‌انگیز اینجاست که بنتلی جدید با پیشرانه V8‌ خود تنها کمی کندتر از نسخه W12‌ پیشین است. جی‌تی جدید می‌تواند صفر تا صد را در 3.9 ثانیه بپیماید در حالی که نسخه عظیم‌ قبلی با اختلافی اندک رکورد 3.7 ثانیه‌ای را ثبت کرده بود. البته سرعت نهایی در هر دو مدل جدید و قدیم 318 کیلومتر برساعت است.

این برند انگلیسی‌الاصل که حالا زیر سایه فولکس‌واگن آلمان جولان می‌دهد، از نظر مصرف سوخت چندان مثل آمریکایی‌ها دست و دلباز نبوده است. بنتلی کانتیننتال جدید به لطف بهره‌گیری از فناوری قطع و وصل سیلندرها،‌ مصرف سرسام‌آور بنزین را کنترل کرده است؛ یعنی در مواقع غیرضروری 4 سیلندر از مجموع 8 سیلندر را غیرفعال می‌کند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها