کد خبر : 19057

آئودی TT از رده خارج می شود / جانشین برقی خواهد بود

آئودی TT از رده خارج می شود / جانشین برقی خواهد بود

پس از مدت‌ها انتظار، شرکت آئودی در رابطه با آینده خودروی TT اطلاعات رسمی منتشر کرد. آئودی TT با یک خودروی تمام الکتریکی جایگزین می‌شود.

به گزارش خودروتک ، در صورتی که به دنبال خرید آئودی TT بودید، خبر بدی برای شما داریم. این خودرو در آینده نزدیک از خط تولید خارج شده و جای خود را به یک محصول تمام برقی می‌دهد. این اطلاعات در نشست سالانه این برند آلمانی، توسط رئیس هیئت مدیره آن، Bram Schot اعلام شده است.

آقای Schot اطلاعات کمی از این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار داده، البته به این موضوع اشاره کرده که قیمت آن تفاوت چندانی با آئودی TT نخواهد داشت. در حال حاضر آئودی TT در ایالات متحده آمریکا با قیمت پایه 44,900 دلار به فروش می‌رسد که البته در نسخه TT RS، شاهد قیمت 80 هزار دلاری آن هستیم.

با توجه به این موضوع که خودروی آئودیTT  بر اساس پلتفرم فولکس واگن گلف توسعه یافته، امکان تولید خودروی جایگزین آن با پلتفرم خودروی فولکس واگن ID.3 یعنی پلتفرم MEB وجود دارد. در صورتی که این موضوع به حقیقت بپیوندد، شاهد استفاده از صفحات فلزی باریک‌تر و همچنین موتور قدرتمندتر در نماینده آئودی خواهیم بود. در آینده اطلاعات بیشتری از این خودروی تمام الکتریکی منتشر خواهد شد.

در حالی که خودروی اسپرت ارزان‌قیمت آئودی موتور بنزینی خود را از دست می‌دهد، برادر بزرگتر آن از این قاعده پیروی نمی‌کند. آقای Schot به این موضوع اشاره کرده که آئودی R8 همچنان با موتور بنزینی روانه بازار می‌شود. در حالی که توقف تولید آئودی TT یک خبر ناراحت کننده برای علاقه‌مندان به صنعت خودرو محسوب می‌شود، برای ملاقات با خودروی جایگزین آن هیجان‌زده هستیم. انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از این خودروی تمام الکتریکی در فضای مجازی منتشر شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها