کد خبر : 17239

اعلام زمان رونمایی از نسل جدید فولکس واگن گلف

اعلام زمان رونمایی از نسل جدید فولکس واگن گلف

گزارشی جدید به رونمایی از نسل آینده فولکس واگن گلف در ماه اکتبر سال جاری میلادی اشاره می کند.

به گزارش خودروتک ، توسعه نسل جدید فولکس واگن با مشکلات زیادی، باگ های نرم افزاری همراه بود؛ با این حال به نظر می رسد این خودروی جذاب و محبوب مراحل نهایی توسعه خود را طی می کند.

در ابتدا قرار بود این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ماه سپتامبر معرفی شود، اما مشکلات یاد شده رونمایی از آن را به تعویق انداخت.

فولکس واگن در گذشته اعلام کرده بود از این خودرو تا قبل از پایان سال جاری میلادی رونمایی می کند، حال گزارشی جدید خبر از معرفی آن در ماه اکتبر می دهد. به نظر می رسد تولید نسل جدید فولکس واگن گلف از اواخر سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز می شود.

در این گزارش برخی از مشخصات این خودرو اعلام شده است. این هاچ بک آلمانی به صورت استاندارد به چراغ های LED، کیلومترشمار تمام دیجیتال، سیستم کمکی نگهداری خودرو در میان خطوط و نمایشگر لمسی 8.25 اینچی در کنسول مرکزی مجهز می شود.

بر اساس اطلاعات گذشته، این خودرو در فوریه سال آینده میلادی روانه بازار می شود و شهروندان در آلمان اولین افرادی خواهند بود که می توانند آن را خریداری کنند. انتظار می رود این نسل برخلاف گذشته، در نمونه های کمتری وارد بازار شود.

فولکس واگن قصد ندارد مدل Alltrack این خودرو را به تولید برساند؛ با این حال با توجه به محبوبیت خودروهای استیشن در کشورهای اروپایی، عدم تولید آن می تواند یک اشتباه استراتژیک بزرگ برای این برند مطرح آلمانی باشد.

نسل هشتم این خودرو در نمونه سه درب وارد بازار نمی شود چرا که افراد بسیار کمی به این سبک طراحی علاقه دارند. خودروهای .I.D جایگزین e-Golf در نسل هشتم می شوند. انتظار می رود تا زمان معرفی این محصول، اطلاعات بیشتری از آن در فضای مجازی منتشر شود.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها