کد خبر : 16849

شاسی بلند جدید جیلی در راه است + تصاویر

شاسی بلند جدید جیلی در راه است + تصاویر

جدیدترین اتومبیل شرکت جیلی در 20 اردیبهشت در چین رونمایی می‌شود. نام این مدل شاسی‌بلند جیلی، استار است که در دو نسخه معمولی و اسپرت به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خودروتک ، در طراحی این اتومبیل آخرین دستاورد این شرکت به کار گرفته شده‌است و استار از زبان طراحی جدید جیلی با نام ژنگیو بهره می‌برد. طراحی عقب این اتومبیل به عنوان یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید، چراغ‌های کشیده و حاشیه سیاه شیشه عقب از نکات قابل توجه در طراحی استار است. در نسخه اسپرت جیلی استار از دو اگزوز در هر دو طرف استفاده شده است در حالی که در نسخه معمولی تنها یک اگزوز در هر دو طرف استفاده شده است.

جیلی برای طراحی داخلی این اتومبیل هم از زبان طراحی flying wing استفاده کرده است. برای جیلی استار سه پیشرانه مختلف در نظر گرفته شده است. یکی از پیشرانه‌ها از نوع پیشرانه 2 لیتری است که متعلق شرکت ولوو بوده و توانایی تولید 238 اسب‌بخار قدرت و  350نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. پیشرانه 1.5 لیتری PHEV دیگر پیشرانه‌ای است که برای جیلی استار در نظر گرفته شده است و نمونه سوم نیز یک مجموعه پلاگین هیبرید است که از تلفیق دو پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی و موتور الکتریکی 48 ولتی تشکیل شده است. لازم به ذکر است که نسخه اسپرت که به پیشرانه 2 لیتری مجهز است، از جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته استفاده شده و در دیگر نسخه‌ها جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچ به کار رفته است.


منبع: اتومبیل فارسی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها