کد خبر : 16491

آیا این نسل جدید ب ام و سری 4 است؟

آیا این نسل جدید ب ام و سری 4 است؟

به تازگی رندرهای نسل آینده بی‌ام‌و سری 4 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. بر اساس این رندرها، بی‌ام‌و برای طراحی این محصول از خودروهای سری 3 الهام می‌گیرد.

به گزارش خودروتک ، بی‌ام‌و به صورت آهسته و پیوسته در حال بروزرسانی تمام محصولات تولیدی خود است. همانطور که می‌دانید، خودروهای کراس‌اوور و شاسی بلند فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند و شرکت‌ها بیشتر سرمایه خود را در این بخش قرار می‌دهند. در این میان، بی‌ام‌و علاوه بر این محصولات، به توسعه خودروهای سدان و کوپه خود نیز ادامه می‌دهد. یکی از این محصولات، بی‌ام‌و سری 4 است که انتظار می‌رود در اواخر سال 2019 نسل جدید آن تحت مدل 2020 معرفی شود.

در گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از نمونه آزمایشی این خودروی دو درب در فضای مجازی بودیم. این خودرو مانند نسل کنونی خود در نسخه کوپه و کانورتیبل روانه بازار خواهد شد. به تازگی وب‌سایت Kolesa.ru رندرهای نسل جدید بی‌ام‌و سری 4 را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. انتظار می‌رود طراحی نهایی این خودرو، به رندرهای منتشر شده شباهت زیادی داشته باشد.

در حالی که خودروی موجود در این رندرها شباهت زیادی به نسل جدید بی‌ام‌و سری 3 دارند، بی‌ام‌و خودروهای کوپه خود را با طراحی متفاوتی در مقایسه با نمونه‌های سدان وارد بازار می‌کند که شاید تفاوت اصلی آن‌ها مربوط به نحوه طراحی سپر جلو باشد. این موضوع در رابطه با رندرهای منتشر شده نیز صادق است. بر اساس این رندرها، نسل آینده بی‌ام‌و سری 4 از سپر و جلوپنجره تهاجمی‌تری در مقایسه با بی‌ام‌و سری 3 سدان بهره می‌برد.

بی‌‌‌ام‌و اگر به دنبال تبدیل خودروهای سری 3 سدان به سری 4 کوپه باشد، باید تغییرات زیادی را در آن اعمال کند. در حالت کلی بدنه این دو مدل تفاوت زیادی با یکدیگر خواهند داشت که برای مثال می‌توان به درب‌های بسیار بزرگ‌تر، طراحی جدید سقف و همچنین ستون‌های D اشاره کرد. این تغییرات در رندرهای منتشر شده به چشم می‌خورند.

نسل جدید بی‌ام‌و سری 4 بر اساس پلتفرم ماژولار CLAR توسعه پیدا می‌کند. استفاده از این پلتفرم باعث کاهش 45 کیلوگرمی وزن نسل آینده خودروهای سری 4 بی‌ام‌و در مقایسه با مدل کنونی می‌شود. این خودرو در نمونه‌های مختلف مجهز به موتورهای 4 و 6 سیلندر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود بالاترین مدل این خودرو، بی‌ام‌و M4 به موتور 3.0 لیتری سازنده خود مجهز شود. این موتور به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 473 اسب بخار قدرت است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نسل جدید بی‌ام‌و سری 4 در اواخر سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می‌شود. انتظار می‌رود این خودرو در هفته‌های اول سال 2020 در اختیار خریداران خود قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که در سه ماهه اول سال 2020، شاهد معرفی و عرضه نمونه کانورتیبل این خودرو باشیم.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها