کد خبر : 1559

ولوو XC60 خودروی سال حرفه ای ها شد

ولوو XC60 خودروی سال حرفه ای ها شد

نمایشگاه خودرو کارسیفو ۲۰۱۸ ( ۲۰۱۸ CarSifu ) با حضور جذاب ترین خودروها در بخش های مختلف و نیز اخبار و حواشی های زیادی برگزار شد و خودروساز سوئدی ولوو بیش از همیشه در این نمایشگاه خوش درخشید و به عبارتی تمامی جوایز را درو کرد.

به گزارش خودروتک، نمایشگاه خودرو کارسیفو ۲۰۱۸ ( ۲۰۱۸ CarSifu ) با حضور جذاب ترین خودروها در بخش های مختلف و نیز اخبار و حواشی های زیادی برگزار شد و خودروساز سوئدی ولوو بیش از همیشه در این نمایشگاه خوش درخشید و به عبارتی تمامی جوایز را درو کرد.

۵۴ خودرو در ۳۲ بخش مختلف نامزد دریافت جوایز امسال بودند و سازماندهی این رویداد همانند سال گذشته بر عهده ی یکی پایه های کلیدی صنعت خودروسازی (گروه مدیا استار) بود.

خودروساز سوئدی ولوو با معرفی نسخه شاسی بلند کامپکت پریمیوم XC۶۰ T۸ موفق به دریافت بهترین جایزه این نمایشگاه "بهترین خودرو سال" شد و افتخاری دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.

علاوه براین، مدل پلاگین هیبریدی ۲ لیتری  XC۶۰ T۸ به ترتیب جوایز بهترین خودرو شاسی بلند سایز متوسط و بهترین خودرو هیبریدی را به خود اختصاص داد.

دیگر خودروی پلاگین هیبریدی ولوو، سدان لوکس ۲ لیتری S۹۰ T۸ نیز در بخش امکانات و ایمنی در صدر لیست قرار گرفت و به علاوه به عنوان بهترین خودرو سایز متوسط انتخاب شد.

محصولات ولوو به سبب امکانات وکیفیت فوق العاده، قیمت مناسب و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در بخش ایمنی شهرت جهانی دارد و هیئت ژوری این موضوع را نادیده نگرفته اند.

لازم به ذکر است که جایزه بهترین خودرو سال توسط وزیر حمل و نقل مالزی به نمایندگی ولوو در این کشور اهدا شد.

در ذیل لیست برندگان نمایشگاه امسال ذکر شده است:

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها