کد خبر : 14536

ولوو XC60 پولستار از راه رسید

ولوو XC60 پولستار از راه رسید

ولوو XC60 پولستار از راه رسید. پولستار علاوه بر این محصول، نمونه قدرتمندتر خودروی ولوو V60 را نیز معرفی کرده است.

به گزارش خودروتک ، پولستار یک برند مستقل بوده که البته زیرمجموعه ولوو محسوب می شود. این برند روی توسعه خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی پولستار 1، 2 و 3 تمرکز کرده است. به تازگی این شرکت با همکاری ولوو، دو خودروی این برند سوئدی را با موتورهای قدرتمندتری معرفی کرده است.

ولوو XC60 پولستار و ولوو V60 پولستار این محصولات را تشکیل می دهند. سال گذشته شاهد رونمایی از ولوو S60 پولستار مجهز به موتور T8 پلاگین هیبریدی بودیم. دو محصول جدید پولستار به موتور یکسانی با برادر خود مجهز شده اند.

این موتور که با نام T8 Twin Engine شناخته می شود، به همراه سیستم هیبریدی قدرتی برابر با 415 اسب بخار و گشتاوری برابر با 669 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. قدرت و گشتاور تولیدی موتور در مقایسه با نمونه استاندارد به ترتیب افزایشی 15 اسب بخاری و 33 نیوتون متری را تجربه کرده است.

سرعت نمونه استاندارد ولوو XC60 و ولوو V60 در کمتر از 5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. با توجه به این موضوع، انتظار می رود نسخه پولستار آن شتاب مناسب تری داشته باشد.

این خودروها تغییراتی را در ظاهر خود تجربه کرده اند. از این تغییرات می توان به رینگ های 10 پره، اگزوزهای مشکی رنگ کرومی و نشان پولستار در بخش جلویی و پشتی آن ها اشاره کرد.

ولوو XC60 پولستار و ولوو V60 پولستار از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار می شوند. نمونه استاندارد ولوو XC60 با موتور T8 قیمتی برابر با 53,700 دلار دارد، بنابراین قیمت 60 هزار دلاری نمونه پولستار آن منصفانه است.

در حالی که ولوو تنها 20 نمونه از خودروی S60 پولستار را روانه بازار کرده بود، محصولات جدید این برند سوئدی در تعداد بالاتری به فروش می رسند.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها