کد خبر : 14394

شاسی بلند XM3 Inspire خودروی جدید سامسونگ

شاسی بلند XM3 Inspire خودروی جدید سامسونگ

خودروی مفهومی سامسونگ XM3 Inspire از راه رسید. این محصول در نیمه اول سال 2020 در کشور کره جنوبی به تولید می رسد.

به گزارش خودروتک ، سامسونگ XM3 Inspire به عنوان یک خودروی مفهومی معرفی شد. در حالی که سامسونگ از آن به عنوان یک محصول جدید یاد می کند، در حقیقت با رنو Arkana روبه‌رو هستیم. این خودروی فرانسوی در ماه آگوست 2018 در مسکو در معرض دید عموم قرار گرفت.

سامسونگ XM3 Inspire فاقد لوگوی رنو است چرا که توسط یک شرکت دیگر به تولید می رسد. این خودرو به وسیله شرکت رنو سامسونگ موتورز معرفی شده و ارتباطی با سامسونگ الکترونیک، سازنده گوشی های سری گلکسی S10 ندارد .

این کمپانی در سال 1994 تاسیس شد؛ با این حال اولین خودروی آن در سال 1998 در اختیار خریداران قرار گرفت. در سال 2000 این شرکت به عنوان زیرمجموعه رنو شناخته شد. این شرکت دارای نام Renault Samsung Motors است.

سامسونگ XM3 Inspire مانند رنو آرکانا به تولید می رسد. این خودرو در نیمه اول سال آینده میلادی در کارخانه بوسان در کره جنوبی تولید خواهد شد. خودروهای این برند شباهت زیادی به محصولات شرکت رنو دارند که برای مثال می توان به QM6 اشاره کرد که تفاوت زیادی با رنو کولئوس ندارد.

انتظار می رود نمونه نهایی این خودرو تفاوت کمی با مدل مفهومی آن داشته باشد. این موضوع در رابطه با خودروی رنو آرکانا نیز صادق است.

سامسونگ XM3 Inspire تا تاریخ 7 آوریل در نمایشگاه خودروی سئول در کشور کره جنوبی به نمایش گذاشته می شود. در این نمایشگاه خودروی هیوندای سوناتا توربو و هیبریدی معرفی شده است (. علاوه بر این محصولات، کیا نیز از خودروی مفهومی جدید خود رونمایی کرد.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها