کد خبر : 11490

ویرایش لیموزین جنسیس G90 رونمایی شد

ویرایش لیموزین جنسیس G90 رونمایی شد

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که هنوز جنسیس را به عنوان برند سازنده خودروهای لوکس چندان جدی نگرفته و یا حتی قبول ندارید، به احتمال زیاد با آگاهی از مشخصات سدان جدید این برند یعنی G90 در عقیده خود تجدیدنظر خواهید کرد.

به گزارش خودروتک، درحالی‌که خریداران این مدل در بازار آمریکا فعلاً باید چند ماه تا زمان عرضه مدل فیس‌لیفت این خودرو صبر کنند، جنسیس تصمیم گرفته نسخه‌ لیموزین از G90 را در بازار کشور کره ارائه نماید.

قیمت پایه نسخه لیموزین از جنسیس G90 از 155,1 میلیون وون (واحد پول کره جنوبی) آغاز می‌شود که تقریباً معادل با 138,100 دلار است.

بازار هدف این خودرو طبقه ثروتمند کشور کره جنوبی است که بسیاری از آن‌ها در پایتخت این کشور یعنی شهر سئول و در منطقه Gangnam ساکن هستند.

به لطف افزایش 29 سانتی‌متری طول مدل لیموزین G90 نسبت به نمونه معمولی، جای تعجب نیست که سرنشینان عقب این خودرو صاحب فضای پای بسیار بیشتری شده باشند. در نتیجه به واسطه همین افزایش فاصله محورها که به منظور سهولت سوار و پیاده شدن سرنشینان عقب ایجاد شده، طول در عقب افزایش یافته و صفحه‌ای فلزی نیز بین درها قرار گرفته است.

در نگاه کلی به ابعاد این خودرو، طول جنسیس G90 لیموزین برابر با 5,945 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز 3,450 میلی‌متر است. ارتفاع این نسخه نیز نسبت به مدل عادی بیشتر بوده و برابر با 1,505 میلی‌متر است.

کابین نسخه لیموزین از جنسیس g90

در فضای عقب این لیموزین اشرافی، دو صندلی مجزا با پوشش چرم بسیار با کیفیت نصب شده که به صورت برقی قابلیت تنظیم در 18 حالت را داشته و هرکدام یک صفحه نمایشگر تلویزیون در مقابل خود دارند. پوشش داخلی سقف از آلکانترا بوده و در فضای میان دو صندلی عقب یک کنسول مرکزی نصب شده که سرنشینان می‌توانند تجهیزات مختلف را از این بخش کنترل کنند.

در نمای بیرونی G90 لیموزین به غیر از طول بیشتر بدنه و قطعه فلزی اضافه شده در میان درها، باز هم تفاوت‌هایی میان این مدل با نمونه عادی وجود دارد که می‌توان به استفاده از کروم در بالای جلوپنجره و پایه آینه‌های جانبی اشاره کرد.

در بخش فنی، تنها یک گزینه برای پیشرانه این خودرو وجود دارد که همان پیشرانه هشت سیلندر 5 لیتری بنزین‌سوز و تنفس طبیعی ساخت هیوندای بوده و 420 اسب‌بخار قدرت و 520 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک متصل است و از این طریق نیروی خود را به چهار چرخ خودرو ارسال می‌کند. سیستم تعلیق انطباق‌پذیر در این خودرو به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

قیمت پایه نسخه لیموزین از جنسیس G90 از 155,1 میلیون وون (واحد پول کره جنوبی) آغاز می‌شود که تقریباً معادل با 138,100 دلار است. شرکت سازنده هنوز مطلب خاصی درباره احتمال عرضه جهانی این خودرو اعلام نکرده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها