کد خبر : 30173

سرمربی اخراجی استقلال نمک خورد و نمکدان را شکست

سرمربی اخراجی استقلال نمک خورد و نمکدان را شکست

وینفرد شفر سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در روز‌های اخیر با مصاحبه علیه ایران نشان داد که موضوع آلزایمر او بسیار جدی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران پس از اخراج از جمع آبی پوشان  در یک اقدام غیر حرفه ای با باشگاه بن یاس اماراتی قرارداد بست در حالی که هنوز با استقلال فسخ قرارداد نکرده بود.

در زمان حضور وی در ایران و تیم فوتبال استقلال بارها از سوی برخی افراد نزدیک به باشگاه شنیدیم که این پیرمرد آلمانی چند سالی است بدون تیم مانده و یک دلال وی را به استقلال رسانده در حالی که او مشکل آلزایمر دارد و این موضوع جدی است.

در زمان حضور او در جمع آبی های پایتخت بارها در تمرینات رگه هایی از آلزایمر وی مشاهده شد و صحبت هایی که در تمرین از سوی این سرمربی به بازیکنان گفته می شد روز بعد به فراموشی سپرده و خود پیرمرد آلمانی نیز فراموش می کرد که چه گفته و ....

با وجود این مشکلات وینفرد شفر در زمان حضورش در ایران فرزندش را به استقلال آورد تا کمی این موضوع را تحت الشعاع قرار دهد و به نوعی او در راستای دلالی و افزایش پول به پدرش کمک کند.

نقش آنالیزور برای ساشا شفر باعث شد استقلال هم از لحاظ مالی و هم از نظر فنی آسیب ببیند و این اتفاق بارها مورد انتقاد برخی از افراد فنی و نزدیک به استقلال هم قرار گرفت.

شفر در زمان حضورش در استقلال بارها بازیکنانی را به این تیم آورد که بعد از چند جلسه تمرین مشخص شد که فقط برای بستن یک قرارداد و تعهد مالی دیگر به تیم آبی ها آمده اند و بار فنی زیادی ندارند.

در این راه البته برخی دلالان و نزدیکان به استقلال هم دخیل بودند و دست آخر شنیده شد سود کلانی هم از این اتفاق به جیب آلمانی ها و ایرانی ها واسطه واریز شده است.

این روز ها که وینفرد شفر در رسانه ها از اخبار بین المللی از جبهه گیری فیفا علیه ایران مطلع شده است با وجود طلبی که از استقلال دارد بهترین راه را از نگاه خودش انتخاب کرده است.

شفر در روز های اخیر اظهاراتی را علیه فوتبال ایران منتشر کرده است که به مذاق فیفا خوش بیاید و در نهایت بتواند طلب خود را با کمک فیفا دریافت کند.

پیرمرد آلمانی باز هم اسیر آلزایمر شده است و یادش رفته که همین چند صباحی را که با خانواده می تواند امرار معاش کند از پول هایی است که در ایران بدست آورده و اگر دلالان شرایط حضور او در فوتبال ما را فراهم نکرده بودند باید به مشکل فراموشی اش غم بیکاری را هم اضافه می کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها