کد خبر : 23067

طارمی مخفیانه با پرسپولیس توافق کرده است؟

طارمی مخفیانه با پرسپولیس توافق کرده است؟

این چند وقت زمزمه بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس به طور جدی مطرح بوده است.

با وجود این او به دفعات موضوع را تکذیب کرده و گفته برای فصل آینده قصد بازی در فوتبال اروپا را دارد؛ نیتی که البته طارمی سال‌هاست در موردش حرف می‌زند، اما محقق نمی‌شود. الان هم داستان همین است و ماجرای اروپایی شدن طارمی، ابهامات زیادی دارد.

مساله اصلی اینجاست که در کمرکش تعطیلات تابستانی و در شرایطی که به زودی لیگ‌های مختلف اروپایی آغاز خواهد شد، هیچ خبری از مذاکره طارمی با مشتریانش به گوش نمی‌رسد. یعنی نه هیچ رسانه‌ای در اروپا از نزدیک شدن مهاجم ملی‌پوش ایرانی به یک باشگاه خاص خبر می‌دهد و نه خود طارمی در یکی از این کشورها دیده می‌شود.

مهاجم پیشین پرسپولیس آخرین بار در فرودگاه امام، هنگام عزیمت به کشور قطر دیده شده است؛ سفری با اعزام پرسپولیسی‌ها به ترکیه همزمان شد و سرخ‌ها با همبازی قدیمی‌شان ملاقات کردند.

طارمی که طی مدت حضورش در الغرافه با انتقادهای بسیار زیادی روبه‌رو شده بود، قصد باقی ماندن در این کشور را ندارد و بنابراین سفر او به قطر هم عجیب است. به علاوه فراموش نکنیم باشگاه خواهان طارمی هم به هر حال تمریناتش را برای فصل جدید شروع کرده و آنجا هم مثل ایران نیست که به راحتی به خریدهای جدید اجازه فرار از تمرینات مهم بدنسازی را بدهند.

بنابراین کل ماجرای لژیونر شدن طارمی در اروپا بسیار عجیب و معماگونه است. در این میان برخی بر این باورند که توافق‌‎های نهایی بین طارمی و مدیران پرسپولیس انجام شده و او بعد از اردوی دشوار ترکیه به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد. باید کمی صبر کرد و دید این گمانه‌زنی‌ها چقدر درست است؟

منبع: بانک ورزش

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها