کد خبر : 22662

مقصد بعدی طارمی کجاست؟

مقصد بعدی طارمی کجاست؟

مهدی طارمی آماده انتقال به اروپاست و به احتمال فراوان تیم جدید خود را به زودی معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبر ورزشی ، مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس باشگاه پرسپولیس از این گفت که اگر مهدی طارمی مهاجم تیم ملی با باشگاهی در خارج از ایران به توافق نرسد، فقط پیراهن قرمز را به تن می‌کند.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس هم این بازیکن را پیدا نمی‌کنند و امیدوارند از طریق نزدیکان او کانالی بزنند و در لحظه آخر مهدی را به تور بیندازند. شایعات از این می‌گوید که طارمی این روز‌ها در فرانسه به سر می‌برد. یکی از باشگاه‌هایی که در لوشامپیونه حضور دارد این بازیکن را به فرانسه کشانده تا با او قرارداد امضا کند. هنوز نام این باشگاه لو نرفته ولی ظاهراً تیمی است که برای فوتبالی‌ها ناآشنا نیست.

مهدی دومین لژیونر در فرانسه؟

در حال حاضر سامان قدوس تنها ایرانی حاضر در لیگ فرانسه است. او در واقع اولین و آخرین ایرانی است که در فرانسه توپ می‌زند. مهدی طارمی به احتمال فراوان دومین لژیونر ایران در فرانسه خواهد بود و فصل جدید را در آنجا بازی خواهد کرد. مهدی در جام جهانی روسیه و جام ملت‌های امارات جزو بهترین بازیکنان تیم ملی بود. او اخیراً هم با پیراهن تیم ملی هت‌تریک کرد و نشان داد چقدر آماده است. مهدی هر چند فصل قبل در قطر آن گونه که باید موفق نبود ولی در کل حضور خوبی در این باشگاه داشت و گل‌های زیادی هم به ثمر رساند.

طارمی بعد از آنکه پیشنهاد فرانسوی‌ها را دریافت کرد تصمیم گرفت تا از سامان قدوس که در باشگاه آمیان توپ می‌زند، مشاوره بگیرد. سامان هم به این بازیکن گفت لیگ فرانسه فیزیکی است و مهدی هم بازیکنی است که قدرت بدنی خوبی دارد. از سویی تیم‌ها هجومی بازی می‌کنند و این فرصت به مهدی می‌رسد تا بتواند در بخش هجومی خوب بازی کند. حتی شایعه شد هیچ بعید نیست مهدی و سامان قدوس در آمیان همبازی شوند ولی نتوانستم تأیید این خبر را بگیریم تا در حد یک شایعه باقی بماند.

بعد از درخششی که قدوس در لیگ فرانسه داشت ظاهراً دیدگاه باشگاه‌های این کشور نسبت به بازیکنان ایرانی مثبت شده است. تا پیش از سامان، هیچ بازیکن ایرانی در چنین لیگی بازی نکرده بود. فرانسه از جمله لیگ‌هایی است که در حال پیشرفت است. با سرمایه‌گذاری اعراب در فوتبال این کشور و معرفی استعداد‌های بزرگ به فوتبال دنیا، لیگ فرانسه راه خوبی را در پیش گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا مهدی سرانجام به لوشامپیونه می‌رود یا نه؟ ظرف دو، سه روز آینده تکلیف انتقال این بازیکن به فرانسه مشخص خواهد شد. پیشنهاد مالی باشگاه فرانسوی به این بازیکن خوب بوده و به همین خاطر مهدی برای رفتن به آنجا وسوسه شده است. اگر طارمی به هر دلیلی با آن‌ها به توافق نرسد به ایران بازمی‌گردد تا به پرسپولیس ملحق شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها