کد خبر : 44048

تفاوت فروش فوق العاده خودرو با پیش فروش از نظر قیمت چیست؟

تفاوت فروش فوق العاده خودرو با پیش فروش از نظر قیمت چیست؟

فروش فوق العاده خودرو از سوی طرف تقاضا با استقبال زیادی مواجه شده است. به نحوی که برندگان این ماراتن خرید خودرو قطعا باید ازتوسط قرعه کشی مشخص شوند. در همین حال یک مقام مسئول در وزارت صمت تداوم برنامه فروش فوق العاده خودرو را در سال 99 اعلام کرد. به این ترتیب کسانی که در این مرحله نامشان از قرعه بیرون نیاید، این شانس را دارند که در مراحل بعد بخت خود را بیازمایند.

به گزارش خودروتک، معاون امور صنایع وزارت صنعت گفت: تا پایان سال چهار مرحله دیگر فروش فوق‌العاده خودرو خواهیم داشت.

مهدی صادقی نیارکی در گفت‌وگویی با رادیو اقتصاد با بیان اینکه طبق طرح ساماندهی از این به بعد سه روش فروش خودرو در کشور خواهیم داشت، افزود: سه روش فروش خودرو شامل «فروش فوق‌العاده»، «پیش‌فروش خودرو و تحویل تا یک سال» و «مشارکت در تولید» است.وی گفت: شعاری که برای طرح ساماندهی نحوه فروش خودرو پیش بینی شده به‌عنوان واقعی کردن تقاضا و عدالت در توزیع است.

وی افزود: نیمه دوم همین ماه (خرداد 99) پیش‌فروش خودرو را خواهیم داشت که عدد آن قابل توجه است.صادقی نیارکی بیان کرد: قیمت خودرو در طرح اول یعنی فروش فوق العاده خودرو، تثبیتی است یعنی قیمت‌هایی که شورای رقابت اعلام کرده است.

وی گفت: توضیح اینکه در مرحله طرح پیش‌فروش خودرو ، تحویل خودرو تا یک سال، قیمت بر اساس نرخ روز تحویل است.معاون امور صنایع وزارت صنعت افزود: به‌طورکلی در این مرحله هم ۵۰ درصد قیمت خودرو اخذ می‌شود، در ضمن سود مشارکت برای یک سال ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها