کد خبر : 4643

فرمول یک/ دنیل ریکاردو: در من سطح سبقت گیری را تغییر دادم

فرمول یک/ دنیل ریکاردو: در من سطح سبقت گیری را تغییر دادم

دنیل ریکاردو بر این باور است که حرکات و اقدامات تهاجمی‌اش در اولین فصل حضورش در تیم ردبول در سال 2014، سطح سبقت‎‌گیری در فرمول یک را تغییر داده است. ریکاردو در حال حاضر خود را برای آخرین مسابقه‌اش با تیم ردبول آماده می‌کند. گرندپری ابوظبی در این آخر هفته، صدمین و آخرین رویداد این راننده استرالیایی با تیم ردبول را رقم خواهد زد و پس از آن، ریکاردو در فصل 2019 به تیم رنو خواهد پیوست.

به گزارش خودروتک، ریکاردو این لحظه احساسی را با نگاهی به گذشته و برخی از قابل توجه‌ترین لحظاتش با تیم ردبول از جمله فصل 2014 برجسته نموده، فصلی که در آن، با سباستین فتل، قهرمان چهار دوره جهان، هم تیمی بود و توانست تمام سه پیروزی تیم ردبول در آن فصل را خودش کسب نماید.

دنیل ریکاردو در رابطه با خداحافظی‌اش از تیم ردبول اظهار داشت: سال 2014، سرگرم‌کننده‌ترین سال برای من و همچنین، مهم‌ترین سال در حرفه‌ام بوده است.

پیروزی‌ها بزرگ بودند و نبردی عظیم با فرناندو آلونسو در گرندپری آلمان داشتم که در آن، ما بسیار سخت‌گیرانه ولی منصفانه با یکدیگر مسابقه دادیم و پس از آن، او اندکی من را ستود که در آن زمان برای من بسیار بزرگ بوده است.

دنیل ریکاردو و فرناندو آلونسو - تیم ردبول و فراری

دنیل ریکاردو و فرناندو آلونسو – تیم ردبول و فراری

وی در ادامه افزود: احساس می‌کنم که سال 2014 تنها من و رویکرد من از آن زمان را شکل نداده بلکه سطح سبقت‌گیری از دیگران در این ورزش را نیز تغییر داده است.

افراد زیاد این کار را انجام نمی‌دادند که از مسیری طولانی بیایند و سعی کنند تا حرکت تهاجمی بزرگی را انجام بدهند.

شاید آنها این را از من و نحوه‌ مسابقه دادن من یاد گرفته باشند، بنابراین، شاید من سطح جدیدی را ایجاد کردم و به بقیه نشان دادم که این کار امکان‌پذیر است و رانندگانی که مایل به انجام آن بودند، آن را انجام دادند.

متوجهم که این ممکن است اندکی از خودراضی به نظر برسد اما واقعا به آن باور دارم.

من نمی‌گویم که تمام آنها می‌توانند این کار را انجام بدهند اما اکثر آنها سعی خود را می‌کنند.

منبع: فرمول یک

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها