کد خبر : 4415

فرمول یک/ جنجال های فصل 25 مسابقه ای

فرمول یک/ جنجال های فصل 25 مسابقه ای

چیس کری می گوید که فرمول یک به دنبال جایگزین کردن گرندپری هایی است که از نظر قراردادی غیر جذاب هستند.

به گزارش خودروتک، اضافه شدن گرندپری ویتنام به تقویم 2020، اولین قدم برای 25 مسابقه کردن فرمول یک است که زمزمه هایی درباره ی این کار به گوش می رسد. با این حال اکثریت تیم ها در برابر این موضوع مقاومت می کنند و حتی لوییس همیلتون نیز اظهار داشته که او برای تقویم 25 مسابقه ای حضور نخواهد داشت.

 

پیست ویتنام 2020

پیست ویتنام 2020

 

مدیر فرمول یک، کری اما می گوید که بعضی مسابقات غیر جذاب شده اند: رویدادها امروزه ارزشمندتر هستند، ما یک رویداد در سطح جهانی داریم. ما باید بر روی به حداکثر رساندن ارزش رویدادهایمان تمرکز کنیم و با مکان های میزبان مسابقات ارتباط برقرار کنیم.

ما انتظار داریم تقویم حال حاضرمان را فراتر از 21 مسابقه گسترش دهیم. این گسترش نسبتا کم اما با کیفیت خواهد بود و مکان های متنوعی که علاقه مند میزبانی یک مسابقه هستند.

ما در کیفیت مسابقه برای هزینه ها مصالحه نخواهیم کرد. این رویداد باید برای طرفداران عالی بوده و یک پیشنهاد تجاری جذاب باشد. مسابقه ای که برگزاری آن در ویتنام اعلام شد نمونه ای از مسابقه ای است که در یک پیست عالی و در مکانی برگزار می شود که تخیل جهانیان را تسخیر خواهد کرد.

اما ما انتظار داریم که برخی مسابقاتی که از نظر قراردادی غیر جذاب و غیر قابل قبول هستند را با رویدادها و قراردادهای جدید جایگزین کنیم که این برای مسابقات بهتر است و ارزش بیشتری را ارائه می دهد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها