کد خبر : 13874

فرمول یک/ عملکرد ضعیف ریکیاردو صدای مدیر رنو را درآورد

فرمول یک/ عملکرد ضعیف ریکیاردو صدای مدیر رنو را درآورد

مدیر رنو، سیریل ابیتبول معتقد است که آخر هفته ی نه چندان خوب دنیل ریکاردو و بدشانسی در مسابقه خانگی اش، چیزی نبوده که تیم فرانسوی خواهان آن باشد.

به گزارش خودروتک ، ریکاردو در همان شروع مسابقه با حادثه رو به رو شد و با رفتن بر روی چمن های کناره پیست، بال جلو خود را از دست داد و در حین مسابقه نیز تیم به او گزارش داد که آسیب خودروی او جدی تر است و همین باعث شد تا او کند و کندتر شود و در نهایت در دور سی و دوم به گاراژ خود رفته و به رقابت خود پایان دهد.

سایریل ابیتبول مدیر تیم رنو

سیریل ابیتبول مدیر تیم رنو

ریکاردو پس از مسابقه اذعان کرده که برای اولین گرندپری فصل 2019 آمادگی لازم را نداشته اما ابیتبول می گوید که راننده ی جدیدش کمی تحت فشار است: جدا از نمایش عملکرد خوب او و خودرویش در تمرینات، این آخر هفته بیشتر از هر چیز دیگری برای نمایش ضعف ها بوده است و کسی به تمرینات اهمیتی نمی دهد.

ما به کار جمعی بهتری نیاز داریم و این عملکرد های ضعیف تمرینی برای یادگیری است و ما همیشه این را گفته ایم. وقتی که شما راننده تان را تغییر می دهید به جای پیشرفت در اوایل کار، ممکن است کمی پسرفت کنید.

اما این شروعی نبود که او یا ما بخواهیم اما از این موضوع آگاهیم که اگر در تعیین خط خوب پیش می رفتیم، اوضاع بسیار بهترین و آسان تر در مسابقه پیش می رفت. من امیدوارم این موضوع برای آینده حل شود زیرا ممکن است به خطر جدی تبدیل شود.

دیگر راننده ی رنو، نیکو هالکنبرگ مسابقه ی ملبورن را در مکان هفتم به پایان رساند.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها