کد خبر : 76599

پرسپولیس برای جذب کنعانی زادگان اقدام می کند؟

پرسپولیس برای جذب کنعانی زادگان اقدام می کند؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش کشورمان و باشگاه الاهلی قطر در این فصل عملکرد خوبی داشت و همراه تیم ملی هم درخشید. او نمایش‌های قابل قبولی رائه داد تا بعضی کارشناسان او را یکی از بهترین مدافعان فوتبال کشورمان لقب بدهند و به لحاظ فنی مورد تمجید اهالی فوتبال قرار بگیرد.

به گزارش ایران ورزشی، این روزها در محافل ورزشی، بعد از از دست دادن ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس، بحث بازگشت ستاره‌های جدا شده نقل محافل است و در این بین بعد از علیرضا بیرانوند که البته با وجود حضور مدیربرنامه‌هایش و توافق‌های کلی با  باشگاه پرسپولیس هنوز حضورش در پرسپولیس میسر نشده است، بحث حضور بازیکنانی مانند کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده هم مطرح است.

هواداران پرسپولیس با اهمیت زیادی با این موضوع برخورد  می‌کنند و بازگشت ستاره‌های گذشته را به عنوان اولویت‌های باشگاه به شمار می‌آورند.  نکته جالب اینجاست که مدیران باشگاه پرسپولیس بر خلاف تصور هوادارانش، تاکنون هیچ تماسی با کنعانی‌زادگان و شجاع نگرفته اند. در این بین، کنعانی‌زادگان تنها یک ماه دیگر از قراردادش با باشگاه الاهلی باقی مانده و بعد از این مدت قراردادش با باشگاه قطری به اتمام می‌رسد.

بدون شک اگر باشگاه پرسپولیس خواهان عقد قرارداد با کنعانی‌زادگان است، باید هر چه زودتر با بازیکن سابقش که فعلاً برای استراحت در شمال کشورمان به سر می‌برد، وارد مذاکره شود. جذب این بازیکن، خیال هواداران بابت یک فصل خوب را راحت می‌کند. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها