کد خبر : 75092

مسابقه داغ 3 مدافع برای آمدن به پرسپولیس در فضای مجازی

مسابقه داغ 3 مدافع برای آمدن به پرسپولیس در فضای مجازی

خط دفاع پرسپولیس این فصل صلابت گذشته را ندارد و همین مساله باعث شده تا هر روز شایعه بازگشت یکی از مدافعان فصول قبل به این تیم در فضای مجازی بر سر زبان بیفتد.

در این فصل سید جلال حسینی یک سال پیرتر شده و دیگر مثل سابق از سوی کادرفنی به بازی گرفته نمی شود و سایر مدافعان نیز نفوذپذیر برای مهاجم حریف نشان داده اند.

اینگونه است که شایعه بازگشت مدافعان سابق پرسپولیس به این تیم خیلی زود در صفحات هواداری پرسپولیسی ها جدی گرفته می شود. به خصوص بازگشت مدافعانی که ملی پوش هستند.

محمدحسین کنعانی زادگان یکی از این مدافعان است که با نوشتن نام پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش خود را به طور رسمی کاندیدای بازگشت کرد. فصل بعد به جام جهانی می رسد و قطعا کنعانی زادگان در هیچ تیم خارجی به اندازه پرسپولیس نمی تواند از فیکس بودن خود مطمئن باشد.

شجاع خلیل زاده هم دیگر مدافع جدا شده پرسپولیس است. از قضا جدایی او با حاشیه زیادی هم همراه بود و ماجرای بوسیدن پیراهن الریان قطر خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت. این مدافع که به تازگی پای خود را جراحی کرده هم به نظر می رسد بدش نمی آید بار دیگر به پرسپولیس برگردد و اخبار و شایعات بازگشت را تکذیب نمی کند.

سومین مدافع ملی پوشی که هر چند روز یکبار در فضای مجازی به پرسپولیس لینک می شود هم مرتضی پورعلی گنجی است. تمرین کردن او با پرسپولیس در ماه های گذشته این ذهنیت را تقویت کرد که او گزینه پیوستن به پرسپولیس است. هر چند در میان این سه نفر ، پورعلی گنجی اگر چه تایید کرده که دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند اما این مساله را به زمانی دیگر موکول کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها