کد خبر : 82749

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه های تهران چگونه است؟

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه های تهران چگونه است؟

فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی به دلیل پایتخت بودن شهر تهران همواره پر تردد هستند. در رابطه با رفت و آمد به فرودگاه نیز اغلب با مشکل مسافت زیاد یا ترافیک مواجه هستیم حالا یکی از خدماتی که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اجاره ماشین در فرودگاه است. 

در این روش مسافر قبل از سفر خود با شرکت‌های رنت ماشین که در تهران فعال هستند ارتباط برقرار کرده و درخواست خودروی مورد نظر خود را می‌کند. یک ساعت قبل از حضور مسافر در فرودگاه نماینده‌ی شرکت خودرو را به فرودگاه آورده و منتظر خواهد بود تا ماشین را تحویل دهد. 

در سرویس اجاره ماشین در فرودگاه مسافر هم هزینه‌ی کمتری را به نسبت کرایه تاکسی‌های فرودگاه پرداخت می‌کنند هم از نظر زمانی دیگر منتظر تاکسی نخواهد بود. در ادامه شرایط اجاره ماشین در فرودگاه‌های تهران را خواهیم گفت با ما همراه باشید.

شرایط اجاره ماشین در فرودگاه‌های تهران

فرودگاه بین المللی امام و فرودگاه مهرآباد دو فرودگاه پرتردد تهران هستند که مسافران معمولا برای این دو اقدام به اجاره ماشین می‌کنند. مسافران درخواست اجاره خودرو در فرودگاه امام و مهرآباد خود را به دو صورت زیر به شرکت اعلام می‌کنند:

1-      اجاره خودرو با راننده

2-      اجاره خودرو بدون راننده

در هر دو صورت مسافر باید یک هفته قبل از سفر به تهران ماشین و سرویس مورد نظر را انتخاب کند و مدارک مورد نیاز را ارسال کند و همچنین مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کند تا رزرو قطعی شود. 

s2

اجاره خودرو با راننده در فرودگاه

مسافر در اجاره خودرو با راننده در تهران نیاز به ارائه مدارک خاصی ندارد، فقط ارائه‌ی اطلاعات سرنشینان، مشخص نمودن مقصدهای مورد نظر، هماهنگی در مورد مدت زمان کرایه را با متصدیان شرکت‌های اجاره ماشین باید داشته باشد. 

حداقل مدت زمان کرایه 10 ساعت است و راننده‌ی سرویس اجاره خودرو با راننده فردی مسئولیت‌پذیر، آشنا به آداب تشریفات و آشنا به تمامی مسیرها و خیابان‌های تهران است. در این خدمات مسافر هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و خسارات احتمالی (دزدی، جریمه و تصادف) بر عهده‌ی راننده و شرکت اجاره دهنده خواهد بود.

اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه

در اجاره خودرو بدون راننده، راننده باید پس از مشخص کردن مدل خودرو و مدت زمان کرایه، مدارک و اطلاعاتی را به شرکت کرایه ارائه دهد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

1-      گواهینامه معتبر با اعتبار 6 ماهه

2-      مدارک شناسایی برای اثبات حداقل 20 ساله بودن راننده

3-      چک ضمانت به ارزش خودرو (پس از عودت ماشین به شما بازگردانده خواهد شد)

4-      فیش واریز دیپوزیت (مبلغی که براساس نوع و مدل خودرو متفاوت است، این مبلغ پس از عودت خودرو در صورتی که متحمل جریمه‌ای نشده باشید به حسابتان بازگشت داده خواهد شد)

در زمان رزرو مسافر مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کند و الباقی در زمان تحویل خودرو به نماینده شرکت ارائه خواهد داد. حداقل مدت زمان اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد و امام به صورت بدون راننده 3 روز است که مسافر با هماهنگی با شرکت می‌تواند مدت زمان کرایه را افزایش دهد. 

اجاره کننده در این سرویس باید توجه کند که خودرو را در زمان مشخص شده به شرکت تحویل دهد و در صورت تاخیر متحمل جریمه خواهد شد. شرکت‌های معتبر و سرشناس در زمان تحویل خودرو قراردادی را در آمده می‌کنند تا برای فرد مقابل ابهاماتی ایجاد نشود. در این قرارداد اجاره ماشین تمامی اطلاعات راننده و شرکت، اطلاعات ماشین، مدت زمان کرایه، مبلغ و... ذکر شده است. مسافر موظف است نسخه قرارداد را تا انتهای کرایه نزد خود نگهداری کند.

s3

نکات مهم برای اجاره ماشین در فرودگاه

·         انتخاب شرکت معتبر و سرشناس

·         انتخاب خودروی مناسب با بودجه و شرایط

·         اطلاعات در زمینه رانندگی با خودروهای لوکس (در صورتی که این مدل خودروها را انتخاب کردید.)

·         توجه مقدار بنزین داخل باک خودرو (برای استفاده از خدمات اجاره ماشین بدون راننده صدق می‌کند زیرا در زمان تحویل همان مقدار سوخت باید داخل خودرو باشد)

·         بررسی خودرو قبل از تحویل تا بدون مشکل باشد

·      در صورت بروز هرگونه مشکل  تماس با نماینده شرکت ·

توجه به قوانین راهنمایی رانندگی (در صورت جریمه شدن از دیپوزیت برداشت خواهد شد)

جمع بندی

برای انتخاب یک شرکت اجاره ماشین معتبر توجه به مجوزهای آن شرکت مهم است. سعادت رنت یکی از شرکت‌های ثبت شده و دارای مجوزهای این صنف است. سعادت رنت فعالیت خود را حدود ده سال پیش شروع کرد و توانست نمایندگی‌های معتبر و فعالی را در سراسر ایران، استانبول و دبی راه اندازی کند. خودروهای موجود در این شرکت تماما از بروزترین خودروهای سال بوده و کارکرد آنها در حد صفر می‌باشد. 

در زمان تحویل نمایندگان شرکت خودرو را کارواش رفته و بدون هیچ نقص فنی به شما تحویل خواهند داد. در صورت بروز هرگونه مشکل همکاران سعادت رنت کمتر از 4 ساعت در کنار شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات در زمینه خودروها و قیمت کافیست وارد وب سایت سعادت رنت شوید و در صفحه فرودگاه مورد نظر ماشین‌ها را بررسی کنید. برای رزرو ماشین از سعادت رنت در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید اقدام کنید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها