کد خبر : 59371

کیا K8 جانشین کیا کادنزا با ظاهر اسپرت و باطن لوکس + عکس

کیا K8 جانشین کیا کادنزا با ظاهر اسپرت و باطن لوکس + عکس

کیا K8 چندی پیش اولین نمایش عمومی خود را پشت سرگذاشت و عملا به دوران روی بورس بودن کیا K7 پایان داد. خودرو کیا K7 همان خودرویی است که در ایران و خاورمیانه آن را با نام کیا کادنزا می شناسیم.

به گزارش خودروتک، تولید کیا K8 از سال 2021 میلادی آغاز شده است و به زودی به بازار عرضه می شود. کیا K8 روی پلتفرم N3 کیا هیوندای ساخته شده است. پلتفرمی که خودروهای معروفی همچون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو و هیوندای سوناتا هم روی آن تولید شده اند.

آنچه از ظاهر خودرو کیا K8 برمی آید این است که کیاموتورز قصد دارد با تولید این مدل دامنه بازار خود را به سطحی بالاتر ببرد. سطحی که محصولاتی همچون تویوتا و نیسان قرار دارند. از سوی دیگر افزایش سهم بازار در بازار خودرو ایالات متحده نیز بخش دیگری از اهداف طراحی و تولید خودرو K8 است.

کیا K8 با طول بیش از 5 متری خود بزرگتر از کیا کادنزا است و می تواند در بازار آمریکا که چشم ها هنوز هم به سوی خودروهای کشیده و بلند جلب می شود شانس موفقیت بیشتری نسبت به کادنزا داشته باشد.

همچنین تفاوت دیگر کیا K8 با کیا کادنزا طراحی بیرونی آن است. کیا K8 دارای طراحی اسپرت تری نسبت به کادنزا است. در عین حال که در داخل طراحی مبله و لوکسی دارد. به این ترتیب این خودرو قصد دارد وارد رقابت با خودروهایی نظیر تویوتا آوالون و نیسان ماکسیما شود که در بازار آمریکا بازار به نسبت خوبی دارند.

کیا K8 مدل 2022

کیا K8 مدل 2022

کیا K8 مدل 2022

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها