کد خبر : 58729

کیا کادنزا K8 جدید رونمایی شد

کیا کادنزا K8 جدید رونمایی شد

کیا مدل سدان جدیدی به نام K ۸ را روانه بازار کرده که قرار است جایگزین کادنزا شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیا مدل سدان جدیدی به نام K۸ را روانه بازار کرده که قرار است جایگزین کادنزا شود. این خودرو در بازار‌های جهانی با نام K۷ نیز شناخته می‌شود. K۸ دارای آرم و زبان طراحی جدید کیا است.

این خودرو به احتمال زیاد در آمریکا عرضه نشود، زیرا اخیراً کیا Cadenza را از خط تولید خود برداشته است. کیا به تازگی سدان بزرگ کادنزا را در ایالات متحده متوقف کرد، این بدان معنی است که احتمالاً جایگزین آن را با نام K۸ (کادنزا در سراسر جهان K۷ نامیده می‌شود) دریافت نمی‌کنیم.

 K۸ از طراحی ظریفی برخوردار است و به نظر می‌رسد می‌تواند رقیبی شایسته برای خودرو‌های سدان مانند لکسوس ES باشد.

 اگرچه کیا هنوز جزئیات مکانیکی را منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد که با یک طرح مجهز به موتور جلو و چرخ جلو نیز ادامه دارد. این شرکت می‌گوید که بسیاری از جزئیات طراحی K۸ از قبیل تراش جالب جلو پنجره مشبک و چراغ‌های عقب زاویه‌ای  راه خود را به سایر مدل‌های آینده کیا باز می‌کند.

K۸ همچنین اولین کیا است که از آرم جدید این شرکت برخوردار است. حروف بزرگ بصورت برجسته بر روی کاپوت و روکش صندوق نمایش داده می‌شوند. ما در نظر داریم که مینی ون جدید ۲۰۲۲ کیا کارناوال اولین اتومبیل در ایالات متحده است که این نشان جدید را به دست می‌آورد، هفته آینده مشخص خواهد شد.

هنوز اعلام نشده K۸ چه موتور‌هایی دارد و کیا نیز از فضای داخلی این خودرو عکسی منتشر نکرده است. فروش این خودرو در اواخر سال جاری آغاز می‌شود، احتمالاً ابتدا این خودرو در کره جنوبی عرضه شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها