کد خبر : 4137

مرسدس‌بنز E کلاس سدان مدل 2020 هم رویت شد

مرسدس‌بنز E کلاس سدان مدل 2020 هم رویت شد

اشتوتگارتی‌ها روزهای شلوغی را تجربه می‌کنند. چندی پیش تست‌های میدانی استیشن E کلاس مدل 2020 را نهایی کردند. سپس سراغ ویرایش E کلاس کوپه رفتند و حالا تصاویر جاسوسی حکایت از آن دارد که آلمان‌ها نسل جدید نسخه سدان این کلاس را زیر آزمون برده‌اند.

به گزارش خودروتک، آلمان‌ها در نظر دارند نسخه نهایی را با تغییراتی چشم‌گیر در طراحی تولید کنند.

این خودرو برای اولین‌بار در آلمان شکار شد. در حالی که یک E کلاس جدید موجود در بازار آن را همراهی می‌کرد. چیزی که توجه عکاسان و کارشناسان را به خود جلب کرده بود، تغییر انقلابی نمای جلوی خودرو نسبت به نمونه فعلی بود. چیزی که اصلاً در انتهای خودرو قابل تشخیص نبود، چراکه مرسدس‌بنز از چراغ‌های دم دستی برای قسمت عقبی استفاده کرده است. این بهترین راه حل برای حضور میدانی این خودرو مطابق با قوانین آلمان تا زمان تکمیل پروسه توسعه بود.

نکته جالب اینجاست که ویرایش سدان مرسدس‌بنز E کلاس تنها عضو از این خانواده است که این‌گونه با چراغ‌های عجیب دیده می‌شود. پیش‌تر چنین استراتژی را روی نسخه استیشن و کوپه ندیده بودیم. این یعنی آلمان‌ها در نظر دارند نسخه نهایی را با تغییراتی چشم‌گیر در این قسمت تولید کنند.

کسی چه می‌داند؟ شاید مرسدس به دنبال آن است که زبانی کاملاً متفاوت با آنچه در برادر کوچک‌تر یعنی C کلاس اجرا کرده بود را رونمایی کند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها